Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] bookmarked topics in topics-met-user-reactie lijst

Pagina: 1
Acties:

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12
Veel mensen houden hun interesses bij door te kijken naar de topics waarin ze gereageerd hebben (bv http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2646). Het zou erg handig zijn als gebookmarkte topics (zonder reactie) daar ook tussen zouden komen te staan. Dit maakt de bookmark functie iets toegankelijker en bruikbaarder.

Met een beetje mazzel scheelt het ook nog terug-vind-posts :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan zou je eigenlijk de myReact functionaliteit meer moeten gaan gebruiken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

BtM909 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:34:
Dan zou je eigenlijk de myReact functionaliteit meer moeten gaan gebruiken?
Ik gebruik myReact _nooit_, omdat het te onoverzichtelijk is. Eerst een blok met mijn avatar, een paar links die ik nooit gebruik en m'n notepad waar maar liefst één link in staat, en dááronder pas m'n bookmarks (waarvan ik op mijn resolutie slechts twee titels kan lezen), daarna de Active Topics, gelimiteerd tot de 10 meest recente topics, terwijl ik er hier 50 zie. En dááronder staan de topics waarin ik gereageerd heb, ook maximaal 10, terwijl ik er hier wederom 50 zie.

Hierdoor is het dus ook nog eens mogelijk dat topics driemaal voorkomen in het overzicht van myReact, omdat een bookmark best wel eens in de 10 Active Topics èn in de 10 laatste topics waarin ik heb gereageerd kan staan.

Niet dat ik m'n bookmarks veel gebruik, maar ik kan me voorstellen dat het mergen voor sommige mensen best wenselijk kan zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 16-10-2008 13:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CodeCaster schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Ik gebruik myReact _nooit_, omdat het te onoverzichtelijk is. Eerst een blok met mijn avatar, een paar links die ik nooit gebruik en m'n notepad waar maar liefst één link in staat,
Ik heb bij andere react installs het profiel gedeelte inklapbaar gemaakt. Dat is een optie hier :)
en dááronder pas m'n bookmarks (waarvan ik op mijn resolutie slechts twee titels kan lezen), daarna de Active Topics, gelimiteerd tot de 10 meest recente topics, terwijl ik er hier 50 zie. En dááronder staan de topics waarin ik gereageerd heb, ook maximaal 10, terwijl ik er hier wederom 50 zie.
Ook dit heb ik instelbaar gemaakt (de volgorde ;)) en de uitbreidbaarheid van posts kan ook worden gezien als feature-request.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.