OSX geeft geen Apple splash scherm

Pagina: 1
Acties:

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-01 11:48
Ik heb net een nieuwe Imac 20 inch gekocht maar nu is het vreemde ik krijg als ik mijn Imac opstart niet het logo inbeeld maar gewoon de boot procedure ala unix te zien????

Weet iemand hier hoe ik dit op kan lossen vind het nogal vreemd.

Heb al hier in het forum gezocht maar kan het niet vinden en van google werd ook niet veel wijzer..

En een tweede ding is dat ik geen Ilife besteld maar wel garageband imovie en dat soort zaken geinstalleerd heb staan klopt dat?

[ Voor 12% gewijzigd door dennismaus op 09-10-2008 14:40 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat tweede klopt, dat eerste niet. Ik zou eigenlijk meteen even teruggaan ermee.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:11

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor dat eerste moet je even het bestand /Library/Preferences/SystemPreferences/com.Apple.Boot.plist aanpassen, en daar Kernel Flags leeg maken. (Kun je het beste in de terminal doen ivm rechten.)

Voor het tweede, iLife zit altijd bij je Mac. :)

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 09-10-2008 14:43 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je kunt het wel zelf oplossen, maar het feit dat hij zo uit de doos komt (tenminste, zo komt het op mij over) geeft aan dat het bijna zeker niet een nieuwe is, of dat er iets misgegaan is bij het plaatsen van het juiste image bestand voor de verkoop. Ik zou dus even teruggaan als hij echt zo uit de doos gekomen is en een nieuwe vragen.

• dennismaus
MrAcid schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:31:
Je kunt het wel zelf oplossen, maar het feit dat hij zo uit de doos komt (tenminste, zo komt het op mij over) geeft aan dat het bijna zeker niet een nieuwe is, of dat er iets misgegaan is bij het plaatsen van het juiste image bestand voor de verkoop. Ik zou dus even teruggaan als hij echt zo uit de doos gekomen is en een nieuwe vragen.
Even terug gaan heb hem via de apple shop online gekocht.

Verder zag ie er gewoon nieuw uit dus ga ff bellen met Apple.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
OSX ff opnieuw installeren ?

• dennismaus
Even met Apple gebeld super service.

Het was niet heel erg moeilijk alleen we moesten even denken hoe het nou precies heette.

Ik moest tijdens het booten de volgende toetsen indrukken.

PR "linker CMD" en "linker alt", en pas los laten na tweede keer gong en hij doet het nu goed!

Dat is nog eens super service moet ik zeggen.
Pagina: 1