Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dat is Dell, waar we blijkbaar uberhaupt geen verzendkostenregels bij hebben staan.
Nu staat-ie er idd wel bij, maar wat deed ik dan verkeerd?
offtopic:
Wel een mooie grap trouwens, want er worden tot 1 december geen verzendkosten berekend op div.
accessoires, en tot 31 oktober krijg je op het ding 15 euro en daar bovenop nog eens 10% korting. Hij wordt dus voor €31.49 bij me thuisbezorgd, hoef ik ook niet meer te twijfelen tussen de VX Nano of de V450 Nano
.
Wel een mooie grap trouwens, want er worden tot 1 december geen verzendkosten berekend op div.
accessoires, en tot 31 oktober krijg je op het ding 15 euro en daar bovenop nog eens 10% korting. Hij wordt dus voor €31.49 bij me thuisbezorgd, hoef ik ook niet meer te twijfelen tussen de VX Nano of de V450 Nano
[ Voor 96% gewijzigd door Tarin op 09-10-2008 18:39 ]
De link die ik gaf was op kale prijs gesorteerd, terwijl het standaard op de totaalprijs inclusief verzendkosten is. Maar als er geen verzendkosten (bekend) zijn worden die prijzen onderaan gezet.Tarin schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:22:
Nu staat-ie er idd wel bij, maar wat deed ik dan verkeerd?
Ik weet vrij zeker dat hij ook niet helemaal onderaan stond.. en vervolgens stond/nu staat hij er wel direct bij, dus er is blijkbaar toch iets veranderd?
Niet dat het veel uit maakt hoor, maar nerd als ik ben wil ik graag weten wat er 'mis' ging
.
Niet dat het veel uit maakt hoor, maar nerd als ik ben wil ik graag weten wat er 'mis' ging
[ Voor 32% gewijzigd door Tarin op 11-10-2008 10:40 ]
Neehoor, er wordt ook maar een beperkt aantal prijzen getoond (25 plus alle van winkels die extra betalen om altijd zichtbaar te zijn). Het gedrag klopt allemaal met hoe het ontwikkeld is, maar blijkbaar is het nog niet helemaal logisch voor gebruikers.Tarin schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:33:
Ik weet vrij zeker dat hij ook niet helemaal onderaan stond.. en vervolgens stond/nu staat hij er wel direct bij, dus er is blijkbaar toch iets veranderd?
Wat overigens iets is waar we naar blijven kijken, dus het kan best zijn dat het gedrag nog aangepast wordt.
Zo te zien is ondertussen bij Dell ook ingesteld wat de verzendkosten zijn, met elke winkel waar dat bij ingesteld wordt komen dit soort situaties minder vaak voor
Pagina: 1