Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dagvlucht

Pagina: 1
Acties:

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 16:45
Beste mede tweakers,

Ik zou graag mijn vriendin willen verassen met een vliegtuigvlucht.

Dit heb ik zel al eens cadeau gekregen van mijn ouders.
Nu is dit toendertijd via klm geweest.
Ik heb zojuist contact met ze gehad, en helaas doen ze hier niet meer aan.

Voor de duidelijkheid, een dagvlucht is eigenlijk gewoon de lege stoelen voor een prikkie kopen.
Ik ben zelf naar Hamburg geweest. In de morgen vertrekken met de volgen vlucht weer terug.

Omdat de KLM hier niet meer aan doet ben ik verder gaan zoeken.
Via het internet heb ik niet iets vergelijkbaars kunnen vinden.
Ik kom eigenlijk alleen uit op de sites van de goedkope vliegtickets.

Heeft iemand nog suggesties?

[ Voor 0% gewijzigd door cable-one op 09-10-2008 12:43 . Reden: typo's ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 12:37

Vos

AFCA

Maak er een weekendje Londen/Hamburg/Parijs/etc. van? Heb je naast de vlucht ook nog wat anders leuks te doen.

Of wil je perse alleen een vlucht heen en 'direct' weer terug?

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 09-10-2008 12:46 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Neem een vliegles op Lelystad Airport. Schijnt erg leuk te zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• cable-one
Ik wilde er juist geen weekendje van maken,
In feite alleen heen en weer

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 07:58
Denk je daarmee je vriendin te verassen? Misschien denkt ze: "joepie, lekker weekendje weg", dan is het een teleurstelling. Zelf begrijp ik niet goed wat je er aan hebt...

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 09:49

unclero

MB EQA ftw \o/

flo_ schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:21:
Denk je daarmee je vriendin te verassen? Misschien denkt ze: "joepie, lekker weekendje weg", dan is het een teleurstelling. Zelf begrijp ik niet goed wat je er aan hebt...
Misschien wil hij het wel uitmaken met haar ;).

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• cable-one
ze heeft nog nooit gevlogen.
Dat laat haar juist het leuke.

Maar ik denk dat ik toch maar voor een weekendje ga kijken.

bedankt voor jullie reacties.

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 16:50

Glewellyn

is er ook weer.

cable-one schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:19:
ze heeft nog nooit gevlogen.
Dat laat haar juist het leuke.

Maar ik denk dat ik toch maar voor een weekendje ga kijken.

bedankt voor jullie reacties.
Toen ik mijn vrouw ontmoette had zij ook nog nooit gevlogen. We zijn toen een weekend naar Londen gegaan, heen met de boot en terug met het vliegtuig. Ik had natuurlijk niet laten weten dat we terug zouden vliegen. De verrassing was goed geslaagd, des te meer doordat zij natuurlijk verwachtte ook weer met de boot terug te gaan :)

*zucht*

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 22:15
als het puur het vliegen gaat, is ryanair een optie? Die gaan vaak na 25 minuten al weer terug vanwege kostenbesparing, en tickets zijn niet zo heel duur (5 euro heen, 5 euro terug, + nog wat enkele kosten á 10 euro).

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Lijkt vliegen haar echt leuk? Ik vind vliegen echt niets aan. Vliegen is vreselijk saai en duurt eigenlijk altijd te lang. Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit op een ferry gezeten maar ik sta nou niet bepaald te springen om even heen en weer naar de UK te varen met zo'n ding. Wanneer het onderdeel van een weekendje zou zijn dan is het wellicht een leuk "extraatje" maar meer zeker niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:02

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Wat bedoel je met een dagvlucht? En wat bedoel je met de lege stoelen kopen, iets als 2 lege stoelen kopen, of meer alle lege stoelen kopen? Je had het over KLM, dan is dit misschien wel wat voor je (als je te veel geld hebt dan) http://www.klm.com/passage/cityhopper/nl/index.html

Anders kan je bijv. je PPL halen en zelf vliegen, maar dat is meer een langetermijnplaning.

Je kunt ook een vliegtuigje huren met piloot en dan dagje texel oid doen, dat is ook leuk, kost je misschien € 300 :) (www.klmaeroclub.nl of vliegclub Teuge nummer 1 (erg goed, dan sponsor je een klasgenoot van mij ;) ) en nummer 2, Lelystad, Hilversum... keus genoeg)

[ Voor 11% gewijzigd door Altaphista op 09-10-2008 20:59 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

maarud schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:47:
als het puur het vliegen gaat, is ryanair een optie? Die gaan vaak na 25 minuten al weer terug vanwege kostenbesparing, en tickets zijn niet zo heel duur (5 euro heen, 5 euro terug, + nog wat enkele kosten á 10 euro).
Inderdaad; de afbraak-vliegers, zeg maar, hebben op doordeweekse dagen soms erg goedkope vluchten binnen Europa. Hou dan wel rekening ermee dat je vroeg vertrekt en laat terugkomt (als dat kan) want dan heb je nog een paar uur te gaan in de stad van bestemming... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als je iets speciaals wilt hebben moet je eens kijken bij Aviodrome. Allemaal oude (propellor) vliegtuigen waarin je een korte vlucht kan maken.

Een standaard B737 van een willekeurige budgetmaatschappij lijkt me nogal saai, zeker als je niet ergens heen gaat en alleen in het vliegtuig zit. Het is net alsof je in een bus zit dan.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:01

Onbekend

...

Er zijn vast wel binnenlandse vluchten die niet helemaal vol zitten. Deze vluchten worden over het algemeen met kleine (propellor)vliegtuigen gevlogen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Amsterdam - Maastricht kost je 100 euro ofzo met KLM Cityhopper. 1 uur in een Fokker 50.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:32
Vliegen om te vliegen is nou niet echt super als je met Ryanair ofzo gaat. Dan kan je beter een weekendje gaan inderdaad (bijvoorbeeld 1 nacht ofzo als je niet lang weg wil/kan). Het nadeel aan vliegen is gewoon dat je veel meer uren rompslomp hebt dus daarom niet echt geschikt voor 1 dagje.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je op 1 dag heen en weer wilt moet je er aan denken dat er minstens een uur zit tussen aankomst en retourvlucht (als het met hetzelfde toestel is). Incheckbalies sluiten vaak 30 minuten voor vertrektijd, dus als je vlucht 25 minuten na aankomst al weer terug gaat red je dat niet.
Je kan bijv heen en weer naar London Gatwick met Easyjet voor zo'n 50 euro pp enkele reis. Maar er zullen vast wel andere alternatieven zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:30

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

cable-one schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:42:
Ik zou graag mijn vriendin willen verassen met een vliegtuigvlucht.
Ik denk dat noch je vriendin, noch de luchtvaartmaatschappij echt zitten te springen om een crematie.

Of bedoelde je misschien "verrassen" :?

[ Voor 8% gewijzigd door Freee!! op 11-10-2008 15:11 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13

Stewie!

Keen must die!

Ga toch lekker naar een leuke stad. Milaan, Parijs, London. Nog een hotelnachtje erbij en je bent klaar. Kan voor minder dan 300 euro voor beide bij elkaar. :)
Pagina: 1