[GPL] Teamgenoot gezocht voor online racen!

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Howdie!

In navolging van dit topic heb ik me aangemeld en mag ik dus meedoen met online racen :) maar nu zoek ik dus een teamgenoot!

Ik heb gelezen dat iedereen nog een aparte helmkleur moet hebben, dus die moeten we ook gaan verzinnen en een auto natuurlijk.

Ik speel al jaren race sims zoals GP2 en 3, ik heb GPL ook een hele tijd gespeeld, maar ik heb hem er nu ff niet op staan, want ik ben het CD'tje kwijt. Nou wil ik hem gaan kopen, maar ik weet niet of ze ze nog verkopen, weet iemand een winkel in de buurt van amsterdam? Of een online winkel ofzo..

Ik ben denk ik een goede teamgenoot, dus wie durft! Vertel ook ff wat over jezelf zoals hoe lang je al raced enzo.

Ik heb een heel goede Chello verbinding in amsterdam (dat zijn er geloof ik maar weinig, maar ik heb dus geluk) dus hopelijk zullen de "disco's" meevallen.

Let me know! Ik heb er zin in
email: cfvr@chello.nl

Weet je niet waar dit over gaat? lees dan bovenstaand topic ff door of ga hierheen

Mijn iRacing profiel

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:13
De Free Record Shop heeft GPL weer in haar assortiment opgenomen, gewoon bij de aanbiedingen voor 15 piek :9~...

typo

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:13
Overigens rij ik ook in de FGPLL, dus spreek ik je nog wel denk ik *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ken jij nog iemand die ook wel mee wil doen? Volgens mij kan het nog wel lastig worden om iemand te vinden, enne: aangenaam :)

Mijn iRacing profiel

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
ik wil ook wel meedoen hoor, contact maar via mail ofzow, icq ben ik bijna nooi online.

Ben sinds een paar weken weer verslaafd aan dit spel, ik heb alleen nog geen stuurtje, dus ik ben niet echt goed hehe. :P