Overzetten muziek van WinXP naar Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Sinds gisteren ben ik een trotse gebruiker van een Macbook Pro.

Nu heb ik een grote collectie van iTunes muziek (nummers staan ook op mijn Touch 16gb). De Windows computer gaat eruit, dus ik wil alle muziekbestanden binnen iTunes overzetten naar mijn MBP.

Hoe kan ik dit het beste doen? Moet ik ook machtigingen intrekken binnen iTunes op mijn Windows bak?

Apple | Marantz | B&W

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-02 22:12
Een paar maanden geleden had ik dit ook. Het beste kun je de machtigingen op je Windows PC intrekken. Daarna alle muziek op een externe HD zetten en naar op je Mac naar iTunes slepen. (Wel eerst in de preferences van iTunes aangeven dat alle muziek die naar iTunes gekopieerd wordt, overgezet moet worden naar de goeie map.) Dan wordt alles netjes in de goede mappen op je iMac gezet.

Je kunt niet met je iPod werken helaas.

[ Voor 22% gewijzigd door dev10 op 09-10-2008 12:50 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kun je niet simpelweg de Ipod Touch laten synchroniseren met de Mac? En dat de Ipod Touch leading is?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al "Aankopen overzetten" geprobeerd in iTunes op je mac?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 09:48

Nietzman

Woei!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is wel iets wat eenvoudig te vinden is en ook goed beschreven staat op de support pagina van Apple. Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet, wat o.a. inhoud het zelf zoeken naar naar een oplossing. Dit alles zie ik niet terug in je topicstart en daarom gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.