Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Outlook 2003 bericht verplaatsten

Pagina: 1
Acties:

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 21:31
Hallo,

Ik heb een vraag maar geen antwoord kunnen vinden met google of met got search.

Maar ik wil dus een bericht verplaatst hebben in Office Outlook 2003 als het bericht gelezen is. En niet als het binnenkomt. Weet iemand hier een truk voor bij regels en waarschuwingen?

Nu heb ik in mijn geval mail komt binnen van persoon X en wordt verplaats naar map X van die persoon.

Ik wil hebben mail van persoon X komt binnen in Postvak In. Ik markeer het bericht als gelezen. Daarna wordt het desbetreffende mailtje automatisch verplaats naar map X

alvast bedankt

Ronald

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 21:31
Niemand een idee?

Verwijderd

Er zal vast wel iets te regelenen zijn bij REGELS maar dit moet je dan even uitzoeken..
Of het ook daadwerkelijk zo word als jij wilt lijkt me sterk..

Die functie zit volgens mij niet in office outlook

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Er zijn voor zover ik weet geen events die je kunt opvangen op het moment dat een bericht van niet gelezen naar gelezen gaat, maar je zou het eventueel in VBA met polling kunnen proberen.

Als je hier bij de comment van rockman het codevoorbeeld wegpakt, dan kun je zelf in de TimerTrigger functie een methode aanroepen die even de berichten in je inbox langsloopt om te kijken of ze in aanmerking komen om verplaatst te worden.

Het is wat ingewikkelder dan wat je in gedachten had, maar wellicht kun je er iets mee :)