Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[VBA] Access records updaten/toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een access database. Er zijn twee tabellen: imp_0001(4 velden) en tbl_0001 (17 velden)

imp_0001 is gekoppeld aan een tekstbestand zodat de gegevens automatisch geïmporteerd worden.
Nu wil ik dat als het frm_start wordt gestart dat automatisch de gegevens van imp_0001 worden toegevoegd aan tbl_0001 (updaten als de record al bestaat of toevoegen als de record nog niet bestaat).

Ik krijg dit echter niet voor elkaar...kan iemand me op weg helpen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allereerst: wat doet je topic in PRG? ;) Waar hoort mijn topic?

Nu wil ik wel een move naar OFF uitvoeren maar daar gaat je topic geheid ook op slot. Dit omdat je topic totaal tekort schiet in informatie waar wij iets mee kunnen en omdat we al helemaal niet kunnen zien wat je zelf hebt geprobeerd, gezocht en gevonden en wat daar niet aan werkt en waarom je denkt dat het niet werkt.

Ik adviseer je dan ook een nieuw topic te openen in het juiste forum en dan nog eens even wat extra aandacht aan je topicstart te schenken ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.