Toon posts:

Geforce 8800 GTX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is m'n systeem

E8400 (niet overclocked) Ac Freezer 7 Pro
850watt voeding
msi P7n Sli Platinium
4 Kingston gb geheugen @ 800mhz
IDE MAXTOR HD 500 GB
SATA MAXTOR 250GB

Heb net een nieuwe videokaart de ASUS EN8800 gtx met Accelero Extreme 8800 had eerst de 8600 GT.
Had de nieuwe videokaart geïnstalleerd beide pci 6 kabeltjes aangesloten.
Maar was vorige week een spel aan het spelen. Devil may Cry 4 toen m'n pc in één keer uitviel. En ik kreeg hem niet meer opgestart. Ik dacht eerst dat het aan de videokaart lag, dus 8800 eruit gehaald en 8600 gt er weer aan gehangen, maar deed niks. Wou niet doorstarten. (De koeler is goed aangesloten, want de temp van core 1 lag op ongeveer 38 graden gemeten met speedfan en onder het spelen. Toen dacht ik dat het aan de voeding moest liggen. Het was een 550 watt en minimum wat je nodig hebt voor de 8800 GTX. Dus voeding vervangen door Antec 850 watt. Dus afgelopen zaterdag deed ie 't weer. Met de 8800 GTX aangesloten. Maar gisteren viel ie weer uit, tijdens het spelen van Mercenaries 2. Alles weer gecheckt alles goed aangesloten. Dus vanochtend m'n 8800 GTX eruit gehaald en 8600 gt er weer ingezet. En de pc startte weer op. Weet iemand waar dit aan ligt dat m'n pc zich opnieuw opstart.

De problemen begonnen met het nieuwe moederbord.

Verwijderd

Voila het antwoord. Je mobo geeft problemen.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 10:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:14:

Garantie kwestie lijtk me...

Maar 850 watt voor je 8800, mijne (Heb zoon zelfde) Draait prima op 450watt, met 4 HD's en 3 dvd spelers, en vol andere meuk. Dus die 550 had het prima moeten doen als je het mij vraagt.

Verwijderd

850 watt is idd nogal overdreven, ik heb hier een Tagan Truforce 480watt met 4 harddisks, een geforce9800gtx (2x pcie6x) Dualcore AMD opteron op 2,4ghz, Physx processing unit, 2GB, X-fi en GB-lan... en nog zit ik volgens mijn metertje onder de 400Watt full-load en dat is Inclusief 19"tft scherm