Toon posts:

wireless internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds vandaag krijg ik mijn wireless niet meer aan de praat. Mijn netwerkadapter werkt ni correct meer. Ik heb ook zo een knopje op mijn laptop voor de netwerkadapter in of uit te schakelen en dat werkt ook niet meer. Ik ben al gaan kijken in apparaatbeheer om het stuurprogramma bij te werken maar windows (vista) zegt mij dat het beste stuurprogramma al is geïnstalleerd. Verder wet ik er niet veel van dus ik weet niet hoe ik het moet oplossen... Verder heb ik hier ook al iets gelezen van in je bios te gaan kijken omdat de pc kan gereset zijn (ofzoiets), maar 'k zou niet weten hoe ik dat moet doen... :x Iemand die raad weet? alvast bedankt!
(ik hoop dat de hardware niet kapot is in ieder geval)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:12
Hallo welkom op GoT,

Wat heb je zelf gedaan buiten dat? Google kan erg nuttig zijn bij het invoeren van de juiste zoekopdracht.

Probeer je netwerk router eens te herstarten door hem eerst stroomloos te maken. Het komt wel eens voor dat je het kastje gewoon even opnieuw moet opstarten (het zijn net computers ;))

Wanneer Vista aangeeft dat je de beste drivers geïnstalleerd hebt is er niets aan de hand. Controleer of je nog andere draadloze netwerken kunt zien in je buurt, en om te testen klik je daar eens op om verbinding te maken. Als je laptop dan vraagt om het wachtwoord, weet je dat met je laptop niets mis is, annuleer deze actie hierna direct aangezien je geen echte draadloze verbinding mag maken met bijvoorbeeld je buren zonder hun medeweten/toestemming. Dit is strafbaar!

Lees als newbie eveneens de Algemene FAQ en probeer voor je een topic opent je tekst wat beter te structuren en daar waar nodig je spelling te controleren.

Succes O-)

discogs

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zeer nuttige post van loewie :)

Maar zoals heel duidelijk in het beleid van dit subforum staat, vragen over netwerken horen hier niet thuis. Ik verplaats even:

Move OH -> Netwerken

Oslik blyat! Oslik!