WAG160N toont internetverbinding, maar werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

• DenialOfService
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07-2025
Hoi allemaal,

ik zit sinds dinsdagnamiddag met een probleem: opeens is mijn nieuwe wag160N router gestopt met te verbinden met internet. (heb m een maand of zo). Hij synchroniseert met dsl en verbindt dan ook mooi (lampje van internet brandt continu), in de instellingen krijgt hij perfect het juiste ip adres, dns enz toegewezen, maar toch kan ik niet op internet, noch via ethernet noch via wifi. Ik heb naar mijn provider gebeld (Dommel) maar die zeggen dat er niets mis is met mijn lijn. Ik heb de modem al verschillende keren herstart en ook al gereset, kabels al allemaal een paar keer losgehaald en teruggestoken, terug naar fabrieksinstellingen gezet en dan opnieuw mijn gegevens ingegeven waarmee hij het normaal perfect zou moeten doen, maar het wil dus niet lukken. Draadloos netwerk werkt ook, ik kan met mijn laptop perfect verbinden, maar niets gaat online... :( Wat nog vreemd is: als ik mijn ethernetverbinding loskoppel en dan de modem terug opstart, kan hij opeens niet meer verbinden met internet... Het is alsof hij de instellingen vergeet eens ik mijn vaste pc (via ethernet) afkoppel. Wat ik ook gemerkt heb is dat de datum volgens de modem januari 2000 is, en dat kan ik dus nergens veranderen in de instellingen. Misschien dat dit ook het probleem kan veroorzaken.

Iemand enige tips?

[ Voor 11% gewijzigd door DenialOfService op 09-10-2008 09:20 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dude , Je zit in Werk en inkomen ... ik zou persoonlijk is in Netwerken of Internet en Hosting gaan kijken ...

via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif kan je een Topic report aanvragen om het te moven naar netwerken bijvoorbeeld

[ Voor 44% gewijzigd door LuckY op 09-10-2008 13:48 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43
offtopic:
WI->NT