Toon posts:

Age of Empires 3 installeert niet correct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens en meisjes,

Ik heb een probleem met de installatie van aoe3. Ik kan het gewoon installeren en spelen, maar
Als ik het spel wil installeren staat er in het menu bijvoorbeeld IDS_INSTALLNEXT ipv gewoon 'Next' .
De teksten van het installmenu zijn dus allemaal heel raar. Ook is het zo dat het spel in het programmalijst PRODUCT_NAME heet ipv gewoon 'Microsoft Games Age of Empires 3' .
Als ik dan een patch of asian dynasties wil installeren wordt de installatie van AoE3 niet herkend: hij zegt dan iets van 'Your installation is not correct, you may to reinstall'.
In het Register staat ook helemaal niks van AoE3.

mijn graphics drivers werken gewoon en het is een legale versie. Ook is de cd niet kapot want ik kan het wel installeren op een andere pc. Ik zit onder vista 32 en heb al meerdere malen reinstall en heb dus geen enkel idee waar dit door komt, als ik google zijn er meerdere (heel weinig) mensen met hetzelfde probleem, maar nergens staat een oplossing :?

Het is dus erg jammer want ik heb gisteren Asian Dynasties add-on gekocht, maar die kan ik dus niet installeren. :(

*edit, bij de demo is precies hetzelfde trouwens

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand op tweakers hier waar dit aan kan liggen?
ik ben toch niet de enige met dit probleem lijkt me....