Toon posts:

Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een Media Center die ik tussen mijn computer en TV kan plaatsen. Deze heeft als eis dat ik HD-video kan bekijken op mijn televisie, en verder foto's en muziek moet kunnen afspelen maar dat is redelijk standaard volgens mij.

Op internet vind ik erg belabberde informatie, allemaal reviews die maar 2 regels tekst hebben of uberhaupt geen review, en alle producten die wel gereviewed zijn blijken maar matig uit de test te komen. Bestaan er ook goede Media Centers? Kan iemand mij uit ervaring iets aanraden?

P.S. weet niet of dit het goede subforum hiervoor is, vond deze het meest passen

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:09:
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een Media Center die ik tussen mijn computer en TV kan plaatsen. Deze heeft als eis dat ik HD-video kan bekijken op mijn televisie, en verder foto's en muziek moet kunnen afspelen maar dat is redelijk standaard volgens mij.

Op internet vind ik erg belabberde informatie, allemaal reviews die maar 2 regels tekst hebben of uberhaupt geen review, en alle producten die wel gereviewed zijn blijken maar matig uit de test te komen. Bestaan er ook goede Media Centers? Kan iemand mij uit ervaring iets aanraden?

P.S. weet niet of dit het goede subforum hiervoor is, vond deze het meest passen
Er is een grote topic over HTPC.

Ik zoek even de link voor je op!

Hier is het: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1302546

[ Voor 4% gewijzigd door Silver7 op 09-10-2008 09:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig!! Bedankt, ik ga me erin verdiepen!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En daar mag je dan blijven, want dit heeft niets met Netwerken te maken..

Dit topic is gesloten.