Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

help! ben wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja... dit is aftermath hier
ik heb me nu maar opnieuw aangemeld als temp_aftermath

ik had m'n e-mail adres gewijzigd - eenmaal gewijzigd ga ik naar got wil ik posten vraagt ie om m'n username en wachtwoord<-- en dat werkte in eens niet meer

volgens mij stond er ook toen ik m'n e-mail adres had gewijzigd dat die een nieuw wachtwoord naar m'n mail zou sturen, maar dat is het probleem ik had een verkeerde mail adres opgegeven .nl ipv .com

ik kan nu dus niet meer inloggen onder aftermath:(

kan dit nog veranderd worden of verholpen

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ja hoi, wat moet er nou veranderd worden? Ik zie in dat profile als mailadres danielstrik@yahoo.com staan, dat lijkt me kloppend, of niet?

Probeer anders de passmailer eens: http://gathering.tweakers.net/misc.fok?action=mailpassword

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
.fok? das er toch al een tijdje uit?

http://gathering.tweakers.net/misc.php?action=mailpassword

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ja hier ben ik weer,

alles is weer opgelost:)
tom had m'n mail adres veranderd en weer een niewe pass gestuurd!

http://psnprofiles.com/AfthyX

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 13:03

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik heb iets soortgelijks, daarom open ik maar geen nieuwe topic. Als ik wil inloggen op tweakers.net krijg ik te horen dat ik een verkeerd paswoord opgeef. Dus na een keer of vier/vijf proberen heb ik me mijn paswoord laten mailen en blijkt dat ik opeens een automatisch paswoord heb :?. (Aha, ja dan kun je dus niet inloggen met je zelf verzonnen paswoord)

Afijn, ik probeer het met het nieuwe paswoord, weer: "de username-password combinatie is onjuist, probeer het opnieuw". Zelf copy/paste mag niet baten. Ik kan gewoon niet inloggen.

Wat doe ik (nu weer :o) verkeerd?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
vage shit.

Het is alleen op Tweakers.net zelf?

Mail me even je username en een nieuw wachtwoord door, dan zal ik het even aanpassen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 23 februari 2001 12:41 schreef oehoe het volgende:
Ik heb iets soortgelijks, daarom open ik maar geen nieuwe topic. Als ik wil inloggen op tweakers.net krijg ik te horen dat ik een verkeerd paswoord opgeef. Dus na een keer of vier/vijf proberen heb ik me mijn paswoord laten mailen en blijkt dat ik opeens een automatisch paswoord heb :?. (Aha, ja dan kun je dus niet inloggen met je zelf verzonnen paswoord)

Afijn, ik probeer het met het nieuwe paswoord, weer: "de username-password combinatie is onjuist, probeer het opnieuw". Zelf copy/paste mag niet baten. Ik kan gewoon niet inloggen.

Wat doe ik (nu weer :o) verkeerd?
Als je je password laat mailen is je wachtwoord gereset, vandaar heb je alsmaar een nieuw pw.

• oehoe
  • Laatst online: 25-11 13:03

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Anton: mail ligt in je box, thanks

Aikeleer: aha, vandaar. Weer wat geleerd :)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Is het niet een ideetje om er een duidelijke mededeling bij te zetten dat als je je password laat mailen, dat ie dan gereset wordt? Ik ben een half uur bezig geweest met zoeken voordat ik in deze thread het antwoord op m'n vraag vond. Een mededelinkje hierover bij de link 'wachtwoord vergeten' zou een hoop vraagtekens voorkomen hebben.
Gelukkig is nu alles weer in orde :)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 21:49 schreef teddybear het volgende:
Is het niet een ideetje om er een duidelijke mededeling bij te zetten dat als je je password laat mailen, dat ie dan gereset wordt? Ik ben een half uur bezig geweest met zoeken voordat ik in deze thread het antwoord op m'n vraag vond. Een mededelinkje hierover bij de link 'wachtwoord vergeten' zou een hoop vraagtekens voorkomen hebben.
Gelukkig is nu alles weer in orde :)
De volgende keer even kijken naar de datum als je een topic kickt, dit topic is al een jaar oud :o :)

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Op zondag 17 februari 2002 21:52 schreef Garfield het volgende:
De volgende keer even kijken naar de datum als je een topic kickt, dit topic is al een jaar oud :o :)
Ik zat mezelf al te verbazen dat Jorma hier zat te reageren... ;)

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 22:02 schreef elnino het volgende:

[..]

Ik zat mezelf al te verbazen dat Jorma hier zat te reageren... ;)
Whaha, nu je het zegt idd :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oud, geen toegevoegde waarde, dus dicht :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.