Hallo beste mensen
Ik ga van een adsl provider naar een cable provider overschakelen en heb zeker een router nodig door mijn meerdere computers thuis. Ik heb heel het internet afgezocht naar routers die mij het meeste aanstonden en ik hoop dat jullie samen met mij de knoop kunnen doorhakken over welke de beste zijn.
Hier alvast de lijst (in dalende volgorde, de bovenste 2 zie ik écht zitten):
1. BELKIN ROUTER WIRELESS N1 VISION F5D8232DF4
2. D-Link DIR-655 Wireless N Gigabit Router
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. BELKIN ROUTER DRAADLOOS N1 F5D8231DF4
4.D-LINK DIR-635
Deze dingen had ik graag van jullie geweten:
1. Als de kostprijs niet zou uitmaken, welke zouden jullie verkiezen van nr1 en nr 2?
2. Als je prijs/kwaliteit in rekening houdt, welke van de 4 routers is dan echt de moeite?
Alvast bedankt mensen!
Met vriendelijke groeten,
een halve computer leek
Ik ga van een adsl provider naar een cable provider overschakelen en heb zeker een router nodig door mijn meerdere computers thuis. Ik heb heel het internet afgezocht naar routers die mij het meeste aanstonden en ik hoop dat jullie samen met mij de knoop kunnen doorhakken over welke de beste zijn.
Hier alvast de lijst (in dalende volgorde, de bovenste 2 zie ik écht zitten):
1. BELKIN ROUTER WIRELESS N1 VISION F5D8232DF4
2. D-Link DIR-655 Wireless N Gigabit Router
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. BELKIN ROUTER DRAADLOOS N1 F5D8231DF4
4.D-LINK DIR-635
Deze dingen had ik graag van jullie geweten:
1. Als de kostprijs niet zou uitmaken, welke zouden jullie verkiezen van nr1 en nr 2?
2. Als je prijs/kwaliteit in rekening houdt, welke van de 4 routers is dan echt de moeite?
Alvast bedankt mensen!
Met vriendelijke groeten,
een halve computer leek