[Overstap] Netwerk LPT-Printer + Muziek

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-02 17:10
Hoi,

Ik wil een mac :P Maar ik vreog me af of een mac dit ook kan.

1. Printer
Kijk, ik heb aan mijn Winpc een HP Deskjet 940C hangen. Ik wil graag die van de pc af. Dus dat ik de printer aan mijn netwerk heb hangen door een printserver. Alleen, hoe gaat mac daar mee om?

2. iTunes
Yay, ik heb 17gig muziek. En dat moet ook allemaal naar de mac, alleen, hoe gaat iTunes er mee om? Want ik heb ook iTunes op mijn PC, en ik heb eigenlijk geen zin om de covers allemaal opnieuw toe te voegen.

Iemand ervaring?

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-02 10:53
op vraag 1:
volgens mij moet dat gewoon werken als je er mac drivers voor kan vinden. hier op me werk hebben we ook een maar mac mensen (ik zelf niet jammer genoeg) en die kunnen gewoon zonder probleemen printen op alle printers die we hier hebben staan

vraag2:
als het goed is slaat die dat op in de mp3 dus blijft die dat gewoon houden.
dit weet ik niet zeker dus hoop dat iemand hier meer zekerheid over kan geven

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Printer zal onder Leopard wel gewoon werken, zo niet dan moet je even voor drivers kijken.

Bij iTunes kun je gewoon alles importeren, alleen wel even optie kopieer naar iTunes map uitzetten. anders heb je alles dubbel.

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-02 17:10
Voor vraag 2.
Dus, stel, ik heb hem, ik kopieer het naar mijn Home folder (iig dat documenten mapje) en daarna start ik itunes en importeer de meuk, dan komt het gewoon in mijn lib te staan.