Toon posts:

[iPhone] app verwijderd, maar blijft in update staan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje een vreemd probleem:

Ik heb destijds het programmaatje airsharing gedownload toen het nog gratis was. Ik weet niet precies meer hoe ik het gedaan heb, maar ik heb op een of andere manier tijdens het updaten van het programmaatje air sharing verwijderd. Echter nu blijft de update in m'n appstore staan en moet ik elke keer m'n wachtwoord intikken zodra ik m'n appstore open. Als ik ga updaten zegt hij dat air sharing niet meer op m'n iphone staat en ik die er eerst weer op moet zetten via itunes. Als ik dat via itunes doe krijg ik een hele vage error tijdens het synchroniseren (geen descriptieve error, gewoon een nummer)

Daarbij kost het programma nu geld en kan ik het dus niet meer gratis downloaden om het vervolgens te kunnen verwijderen.

samenvattend:
- had air sharing op iphone staan
- app tijdens het updaten verwijderd
- update blijft in app-store applicatie staan
- moet elke keer ww invoeren als ik appstore open
- maar kan niet updaten
- kan 'm ook niet meer vanaf itunes op iphone zetten om vervolgens te kunnen updaten zodat ik 'm wel kan verwijderen en van die update melding af ben
- app is niet meer gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 21:41

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Als je een applicatie eenmaal gedownload hebt, dan kun je die altijd opnieuw downloaden, ook als het een betaalde applicatie is (je betaalt er maar één keer voor dan). Of dat nu ook zo is omdat hij van gratis naar €6 is gegaan kan ik niet garanderen, maar ik verwacht dat als je gewoon het 'koopproces' volgt, iTunes dan vanzelf met de melding komt dat je de app al eerder gekocht heb en hem dus gratis kan downloaden.

Mocht hij dit niet doen, dan heb je de app wel gekocht. Wat je dan doet, is naar je accountinformatie in de iTunes Store gaan, dan naar aankoopgeschiedenis, dan zoek je de app op in het overzicht en klik je op probleem melden bij de app. Dan kom je in een scherm waarbij je aan kunt geven dat je het per ongeluk gekocht hebt. Daarna neemt Apple contact met je op over wat er verder gebeurt (waarschijnlijk krijg je gewoon je geld terug als je uitlegt wat het probleem is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is niet dat ik 'm niet meer kan aankopen (heb 'm in itunes staan)

Het probleem is dat ik 'm niet meer op m'n iphone kan zetten. Als ik m'n iphone synchroniseer krijg ik een foutmelding. Nogmaals ter verduidelijking: ik wil het programma dus kwijt, maar heb nog steeds de updatemelding in m'n appstore app staan, waardoor ik voortdurend mn ww moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 21:41

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Sorry, ik heb niet goed gelezen. Is het dan geen optie om die update te doen via iTunes en dan opnieuw proberen te synchroniseren en kijken of het op die manier wel lukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd, maar krijg weer de volgend foutmelding:
Het programma Air Sharing is niet van de iPhone 'Mijn iPhone' verwijderd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000043).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nevermind, als ik op de errorcode zoek vind ik genoeg info... Excuses
Pagina: 1