Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Starten firefox geeft plotseling "run as user" dialoog

Pagina: 1
Acties:

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11 11:37

Ik heb een raar probleem op een computer van familie van mij. Telkens als zij Firefox starten, dan komt er een dialoog "met welke gebruiker wilt u dit programma starten". Firefox zelf start gewoon prima. Als je dat "run as user" dialoog gewoon sluit, dan lijkt er niets aan de hand.

De gebruiker die ze gebruiken heeft geen administrator rights. Als ik firefox als de admin run, dan krijg ik het dialoog niet. Ik heb in het "run as" dialoog niet de admin credentials ingevuld, omdat het misschien wel één of andere malware is die samen met Firefox op probeert te starten, ook al geeft AVG niets aan.

Het kan niet komen door een automatische update, want dat doe ik handmatig, en het probleem is begonnen zonder dat ik iets heb gedaan. En omdat de gebruiker die zij gebruiken geen rechten heeft, zie ik ook niet in wat ze zouden gedaan kunnen hebben om het te veroorzaken.

Ik kan er vrij weinig over vinden op internet, dus alle help is welkom.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Firefox 3.0.3 zeker?

Looky looky

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11 11:37
Volgens mij hadden ze eerst nog 3.0.1. Ik had juist geupgrade naar 3.0.3 in de hoop het op te lossen. En, Firefox runt wel. Ik kan het dialoog gewoon sluiten en Firefox gebruiken.

Maar, de overeenkomsten zijn wel groot. Het zal wel een FF bug zijn.