Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermal Take Power Express 250W krachtig genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Omdat mijn huidige videokaart regelmatig crashed, evenals mij vorige twee, vraag ik mij af of de Thermaltake Power Express 250W voeding krachtig genoeg is voor een 3870?
Voor de duidelijkheid, dit is een toegewijde voeding puur voor de videokaart. Gemaakt voor SLI, maar ik gebruik het voor één kaart. Hier staat het product.
Ik zou denken dat is 125 watt die voor een kaart beschikbaar is, kan ie ook nog mee voor een eventuele upgrade (4870?)?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je een topic lager had gekeken, dan had je Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 gezien ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of die voeding defect is maar hij zou in principe voldoende sap moeten leveren voor een enkele videokaart.

Heb je de mogelijkheid om je videokaart aan te sluiten op de PSU van het moederbord en te kijken of de machine dan ook crasht onder dezelfde belasting (geen idee wanneer die kaart/machine vastloopt).

Neem overigens wel aan dat je je alle kabels (220V en de 24-pin) hebt aangesloten of heb je die PowerExpress anders in je kast hangen; de tekeningen op de site leveren een nogal wazig beeld op.
Het gaat hier om een dedicated voeding alleen voor videokaarten; eerst de specs lezen alvorens te reageren... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2008 20:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ehm, ook al gaat het om een dedicated PSU, we verwachten op GoT dat je zelf inzet toont door op zoek te gaan naar info. En info over hoeveel een videokaart trekt staat toch echt ook in Welke voeding heb ik nodig? Deel 20

Wegens geen eigen zoekwerk zichtbaar in de topicstart dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.