Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone ERROR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 09:42
Mijn vrouw krijgt op haar 2g iPhone sinds kort telkens de melding "Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone" Als het scherm uit is, floept deze om de minuut/paar minuten aan met deze melding. Dit terwijl er niks ingeplugd is, geen dock en geen oortjes. Heel irritant, zuigt veel batterij. Heb al geprobeerd de openingen schoon te blazen, geen resultaat. Ze heeft fw 2.1 erop staan. Iemand hier ideeën?

[ Voor 8% gewijzigd door Bracha25 op 08-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De phone is gejailbreaked neem ik aan?

Probeer de dock connector goed schoon te maken. Lukt dat niet, kijk dan eens naar het volgende:
http://forums.macrumors.c...hp?p=6359368&postcount=90

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
@Datafeest: Bedankt voor je reactie. Connector goed schoongemaakt, heeft niet geholpen. Dat scriptje lijkt me geen zin te hebben, want ze heeft wel gewoon goed geluid. Het is echt alleen die melding die heel snel op komt (zo snel dat het amper te lezen is) en dan weer verdwijnt. Maar dan al wel heeft geleid tot het aan gaan van het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
rare is dat zolang de lader ingeplugd is, de melding geen één keer verschijnt. Vanmorgen de iPhone van de lader gehaald, en de melding verschijnt weer om de zoveel tijd. Vanavond nog maar eens proberen de connector goed schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb dat probleem ook gehad nadat ik de iPhone aan een iTrip had verbonden. Elke ook die random melding.
Het is niet weggegaan totdat ik de firmware heb geupdate.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Hmmm, ze zit al op 2.1. Die heb ik er ook al opnieuw opgezet, zonder resultaat.
Dan maar wachten op 2.2...
Pagina: 1