Ik wil na anderhalf jaar wikken en wegen toch een iMac kopen. Een 3,06Ghz 24"model. Ja, heel erg leuk, ik weet het. Maar ik heb wat tips nodig, en wat vragen over de bestelprocedure.
Bestel Procedure
Leveren ze echt in 3 dagen? En wat als ik niet thuis ben als ze hem leveren?
2Gb -> 4Gb?
Is het nodig? Of kan ik zelf hier een Dimmetje bij plaatsen?
De HDD
500Gb lijkt me genoeg (houdt mijn storage server), of is het echt te krap (neemt OSX veel ruimte in beslag)
Muis
Draadloze mighty mouse, yep GIEV!
Keys
Hier ligt mijn grootste probleem, ik wil graag een US international keyboard hebben ('normale' layout), maar ik krijg hier een engelse handleiding bij!, maar betekend dat ik een Engelse OSX krijg? Of toch een nederlands OS (wat ik dus wel wil)
Mobile Me
Heb ik al bij mijn iFoon, dus ik neem aan dat ik dus kan gebruiken (ja, juist, daar is mobileME voor)
AppleCare Protection Plan
Is dit handig om te nemen?
Dus eigenlijk heb ik 3 vragen:
Bestel Procedure
Leveren ze echt in 3 dagen? En wat als ik niet thuis ben als ze hem leveren?
2Gb -> 4Gb?
Is het nodig? Of kan ik zelf hier een Dimmetje bij plaatsen?
De HDD
500Gb lijkt me genoeg (houdt mijn storage server), of is het echt te krap (neemt OSX veel ruimte in beslag)
Muis
Draadloze mighty mouse, yep GIEV!
Keys
Hier ligt mijn grootste probleem, ik wil graag een US international keyboard hebben ('normale' layout), maar ik krijg hier een engelse handleiding bij!, maar betekend dat ik een Engelse OSX krijg? Of toch een nederlands OS (wat ik dus wel wil)
Mobile Me
Heb ik al bij mijn iFoon, dus ik neem aan dat ik dus kan gebruiken (ja, juist, daar is mobileME voor)
AppleCare Protection Plan
Is dit handig om te nemen?
Dus eigenlijk heb ik 3 vragen:
- Ram uitbreiding ja/nee
- Krijg ik met een internationaal toetsenbord een engels OS
- AppleCare ja/nee?