Toon posts:

Xbox360 en media center

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik Vista business waar geen media center bij geleverd is.
Ik heb ook gegoogled maar het is volgens mij op geen enkele (legale) manier mogelijk om business met media center te laten draaien.

Ik wil dit omdat ik graag volledig gebruik wil maken van mij Xbox360 features.
Iemand nog alternatieven? Of is het wel mogelijk om media center te laten draaien op Vista Business.

EDIT: Excuus ik ben bang dat ik het in het verkeerde topic heb gepost O+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:34
Upgraden naar Home Premium is denk ik de enige legale manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En anders eens kijken of je een ander soort server kan installeren op je Business zoals Twonky, TVersity of iets dergelijks.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:09:
En anders eens kijken of je een ander soort server kan installeren op je Business zoals Twonky, TVersity of iets dergelijks.
xbox moet dit dan wel herkennen als media center ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:19:
[...]

xbox moet dit dan wel herkennen als media center ?
Sort of... Volgens mij staat er in de startpost van de "360 Ervaringen Topics" een linkje naar hoe je bijvoorbeeld DivX en XViD kan streamen naar je 360. Ik zou dat even doorlezen en anders even de GoT-search gebruiken. Er is hier al enorm veel over geschreven... ;)

*kleine edit*
De 360 kan problemen hebben met hoge kwaliteit video weergeven. Hierover is het e.e.a. terug te vinden op de originele site van Microsoft waar ze bepaalde formaten/bit-rates niet kunnen garanderen.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:20:
[...]

Sort of... Volgens mij staat er in de startpost van de "360 Ervaringen Topics" een linkje naar hoe je bijvoorbeeld DivX en XViD kan streamen naar je 360. Ik zou dat even doorlezen en anders even de GoT-search gebruiken. Er is hier al enorm veel over geschreven... ;)

*kleine edit*
De 360 kan problemen hebben met hoge kwaliteit video weergeven. Hierover is het e.e.a. terug te vinden op de originele site van Microsoft waar ze bepaalde formaten/bit-rates niet kunnen garanderen.
ja klopt.. het is mij tot nu toe alleen maar gelukt door films/muziek te slepen naar mijn public folder in Vista.
Helaas is dat op me C, ik zou het graag naar een partitie willen verwijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:26:
[...]
ja klopt.. het is mij tot nu toe alleen maar gelukt door films/muziek te slepen naar mijn public folder in Vista.
Helaas is dat op me C, ik zou het graag naar een partitie willen verwijzen
Dat is gewoon een optie binnen MediaPlayer (net getest op Vista Enterprise). Oftewel; even je Options-menu in duiken en zelf configureren. :)

@hieronder/alt-92:
offtopic:
Sec gezien is het een upgrade; Home Premium kan meer dan Business inzake entertainment...

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

AgoNitE schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:08:
Upgraden naar Home Premium is denk ik de enige legale manier :)
offtopic:
Da's een downgrade - vergelijkbaar met XP Pro naar XP Home
.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:30:
[...]

Dat is gewoon een optie binnen MediaPlayer (net getest op Vista Enterprise). Oftewel; even je Options-menu in duiken en zelf configureren. :)

@hieronder/alt-92:
offtopic:
Sec gezien is het een upgrade; Home Premium kan meer dan Business inzake entertainment...
Helemaal goed werkt prima :)
Nu het volgende punt haha.

WMP maakt een database voor je 360. Allemaal prima maar deze vernieuwd hij niet wanneer je weer nieuwe bestanden in je mappen plaatst.

Je moet de database verwijderen wil je je nieuwe bestanden kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

WMP11 -> Options -> Library -> Monitor Folders

De help zegt:
Monitoring folders. When you start the Player for the first time, it automatically searches certain default folders on your computer for music, video, and picture files, and then adds those files to your library. If you ever add or remove files from these folders, the Player automatically updates the library accordingly. You can change which folders the Player monitors if you store some of your digital media files in a location that is not already monitored automatically.
Ow, en een andere tip (Google); als je "Apply Media Information" doet in WMP, zorg dat je eerst File -> Work Offline doet; dat scheelt een factor 1000000x met updaten.

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er een timeout bestaat tussen het plaatsen van files en het updaten van de library; mogelijk zit de Indexing Service daar in de weg...

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 10-10-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen hier de oplossing die ik daarnet vond.

WMPnetworksrv had geen rechten op de map. Dat wil zeggen dat de map niet geupdate werd door WMP.
Deze erbij gezet met full control en het probleem was opgelost.

Misschien hebben mensen er nog wat aan ;)
Pagina: 1