Toon posts:

spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb afgelopen vrijdag de wii en de wii fit gekocht. Het is heel leuk. Maar ik wil er ook wat spellen bij.

Ik heb endless ocean besteld en het spel my word coach. Maar wat raden jullie mij meer aan.

Ik houd niet van echte vechtspellen die nogal bloederig zijn. Wel leuk vind ik bv vliegtuigen die bommen gooien en schieten.

Ook leuk vond ik op de pc games zoals harry potter dus elke keer in een ander level komen. Ik vind het leuk om dingen op te lossen of te zoeken en zo verder in het spel te komen.

Ik ben een vrouw van 42 jaar.

Gr ladykoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat is er mis met: Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 102 :?

Daarin staan genoeg ervaringen van spellen :)

Is Mario niks?

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 08-10-2008 15:38 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie

Ik houd niet zo van spellen met van die rare poppetjes als mario
Outerspace schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:34:
Wat is er mis met: Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 102 :?

Daarin staan genoeg ervaringen van spellen :)

Is Mario niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:42:
Bedankt voor je reactie

[...]
Zelda? Tombraider?

Er zijn zat spelletjes natuurlijk :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 18:34
dit soort vragen kun je inderdaad beter vragen in het ervaringen topic voor de wii.

Is het spel Zelda : The Twilight Princess niet iets voor jou ?
het spel heeft veel puzzels e.d echter moet je in het spel wel met zwaarden e.d vechten

Filmpje:

[ Voor 14% gewijzigd door ProVine op 08-10-2008 15:49 . Reden: Youtube ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:42:
Bedankt voor je reactie

[...]
Dan is het niet echt een goeie move geweest om de Wii aan te schaffen. Bijna elke leuke game (al is dat natuurlijk persoonlijk) is er een uit de Mario serie.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heel veel winkels zeggen dat dit echt een mooi spel is. Is wel behoorlijk duur geloof ik??
ProVine schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:46:
dit soort vragen kun je inderdaad beter vragen in het ervaringen topic voor de wii.

het spel heeft veel puzzels e.d echter moet je in het spel wel met zwaarden e.d vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:
Ja heel veel winkels zeggen dat dit echt een mooi spel is. Is wel behoorlijk duur geloof ik??

[...]
http://www.bol.com/nl/p/g...04004004607020/index.html

58 Euro bij bol.com.

Te duur ? het is maar hoe je het bekijkt. ik ben met Zelda vele weken bezig geweest , terwijl ik met een hoop spellen van 35 euro met een paar dagen klaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wauw dat filmpje ziet er mooi uit zeg!!
ProVine schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:46:

Filmpje:

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Begin is met vertellen welk genre spellen je leuk vind (RPG, MMORPG, FPS etc. etc..), dan kunnen we je een stuk gerichter helpen.

Edit: Mocht je geen idee hebben welk genre je leuk vind, bekijk dan eens review, filmpjes etc. van games op bijvoorbeeld ign - http://wii.ign.com/

[ Voor 38% gewijzigd door MochiGohan op 08-10-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weken dat klinkt goed ja inderdaag het is belangrijk dat je waar voor je geld krijgt bedankt voor je reactie
ProVine schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:52:
[...]

http://www.bol.com/nl/p/g...04004004607020/index.html

58 Euro bij bol.com.

Te duur ? het is maar hoe je het bekijkt. ik ben met Zelda vele weken bezig geweest , terwijl ik met een hoop spellen van 35 euro met een paar dagen klaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Beter 1 spel van 60 euro kopen waar je weken mee zoet bent, dan 2 spellen van 30 euro waar je al na 1 dag op bent uitgekeken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
inderdaad zoals MochiGohan al zegt , ga ook is kijken naar website's met reviews van wii games

Bijv : www.bol.com , Frontpage Tweakers.net, IGN.

@ DarthDavy

Dat bedoelde ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het al geloof ik omschreven geloof ik. Ik wil veel dingen doen om in een ander level te komen net zoals b.v bij harry potter. Ik vind het ook leuk om vanuit het vliegtuig gewoonweg eenvoudig bommen te gooien en te schieten ook dat vind ik leuk.

Ik heb nu wii fit en de wii sport. Daar vind ik het golfen en bowlen wel leuk met iemand anders te spelen maar uiteindelijk gaat het erg vervelen.

Als ik eenmaal een leuk spel heb wil ik het ook uit spelen maar dan moet het spel niet te snel uitgespeeld zijn.

Nogmaals ik persoonlijk vond 1 deel van harry potter leuk waarin je b.v van water een ijsbaan maakte in allerlei ruimtes kwam enz enz. De eerste 2 delen waren een beetje kinderachtig.

Fijn dat mensen meedenken. Er zijn volgens mij zoveel spellen die ook niet leuk zijn.
MochiGohan schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:54:
Begin is met vertellen welk genre spellen je leuk vind (RPG, MMORPG, FPS etc. etc..), dan kunnen we je een stuk gerichter helpen.

Edit: Mocht je geen idee hebben welk genre je leuk vind, bekijk dan eens review, filmpjes etc. van games op bijvoorbeeld ign - http://wii.ign.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of je het wat vindt, maar wij amuseren ons het meest met Boom Blox. Goeie Jenga-variant voor de Wii.

Als je van vliegtuigjes en bommen houdt zoals je zegt, ik speel ook nog wel eens Blazing Angels, is er dacht ik ook voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 102 is inderdaad een prima plaats voor dit soort vragen.

Verder kun je ook wel heel veel zelf uitzoeken. Ik denk dat je vooral op zoek bent naar adventure/RPG spellen. De Wii is niet echt een console in deze doelgroep, dus in verhouding met de PS3 of Xbox360 zijn er voor de Wii inderdaad wat minder spellen te krijgen die jij leuk zult vinden. Dat Mario een maf poppetje is wil trouwens niet zeggen dat er geen serieuze quests in zitten, onderschat die kleine Italiaan niet! :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.