Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] copy to clipboard

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wederom een klein requestje, maar wel iets waar ik me nog steeds aan stoor :)

Na het uploaden van een plaatje naar je fotoalbum, krijg ik (en vele andere gebruikers met mij) de volgende melding:
Helaas kon de afbeelding niet naar je clipboard worden gekopieerd. Copy & paste de code hieronder:
Is het mogelijk om dit alsnog cross-browser te implementeren (met de fameuze flash clipboard oplossing)? Even los van het feit dat de hele site mooi 2.0 eruit ziet behalve het upload popupje :X :*

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

flash -O-

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
:D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Is nog altijd beter dan een oplossing die alleen in IE werkt... meeste mensen hebben wel Flash (al block ik het met Flashblock), dat kun je niet meer zeggen over IE. :-)

We are shaping the future

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

In Flash player 10 wordt die functionaliteit er om beveiligingsredenen uitgehaald waardoor het niet meer mogelijk is om te kopieëren zonder dat de gebruiker directe interactie heeft met de flash-plugin.

http://www.adobe.com/devn...urity_changes.html#head31

[ Voor 18% gewijzigd door Johnny op 08-10-2008 15:38 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Johnny schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:33:
In Flash player 10 wordt die functionaliteit om beveiligingsredenen uitgehaald waardoor het niet meer mogelijk is om te kopieëren zonder dat de gebruiker directe interactie heeft met de flash-plugin.
Net zoals nu het geval is in IE 7 dus. Hopelijk maken ze een optie "Always allow for this site" o.i.d., dan vind ik het prima. Alleen via user interaction dus... tijd voor een Flash-uploader, kan er meteen een optie worden gebouwd om meerdere foto's te uploaden. En dan natuurlijk een fallback voor de Flashlozen onder ons.

Of het hele popupje vervangen door een mooi inline-iets (inline popup a la imageviewer/Thickbox) wat de code na het uploaden meteen in de textarea dumpt op de cursorpositie, o.i.d. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Alex) op 08-10-2008 15:42 ]

We are shaping the future

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Alex) schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:38:
[...]

Net zoals nu het geval is in IE 7 dus. Hopelijk maken ze een optie "Always allow for this site" o.i.d., dan vind ik het prima. Alleen via user interaction dus... tijd voor een Flash-uploader, kan er meteen een optie worden gebouwd om meerdere foto's te uploaden.
T.Net Photo Poster ;)

En laat het aub lekker zonder Flash blijven. Je onderstaande suggestie bevalt me vele malen beter.
Of het hele popupje vervangen door een mooi inline-iets (inline popup a la imageviewer/Thickbox) wat de code na het uploaden meteen in de textarea dumpt op de cursorpositie, o.i.d. ;)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
AtleX schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:47:
[...]

T.Net Photo Poster ;)

En laat het aub lekker zonder Flash blijven. Je onderstaande suggestie bevalt me vele malen beter.

[...]
Het gaat natuurlijk niet om de techniek... Ik / we schieten een voorstel in en het is aan de devvers om daar wat leuks voor te breien ;)

Pagina: 1