[Sharepoint] Flash en JS in Content Editor Webpart?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Wanneer ik Javascript (aanroep naar een popup scriptje bijvoorbeeld in de href van een link) of een embedded flash video wil toevoegen aan een content editor webpart wordt deze eruit gefilterd door Sharepoint. Wanneer je de source opslaat en weer opnieuw opent is de code m.b.t. Flash en JS gewoonweg verwijderd.

Ik heb wat zitten Googlen naar mogelijke oplossingen, maar tot mijn verbazing tref ik bergen met voorbeelden aan van mensen die het wel vrolijk in hun content editor web part plaatsen. Zie bijvoorbeeld deze pagina. In de comments op dit soort pagina's komt af en toe naar voren dat iemand hetzelfde probleem heeft als ik, maar altijd zonder reacties helaas.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb nu de pagina's waarop ik gebruik maak van Flash en/of JS hardcoded in een pagelayout gezet, maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke versie van Sharepoint praten we over?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Sharepoint Server 2007 (standard edition).

Iets als dit werkt dus ook niet. De <embed> tag wordt er ook uitgefilterd.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.