Ik had mijn vraag gesteld in het N82 topic , maar kreeg daar weinig respons en vraag me nu ook af of het wel de juiste plek was.. Het lukt mij niet om webmail op mijn N82 binnen te halen.. Heb als provider Ziggo ( @home) en heb in de emailapplicatie van mijn N82 alle instellingen juist ingesteld (via Wifi kan ik gewoon mijn mail binnen halen) als ik het echter via de normale telefoonverbinding ( internettoegangspunten staan goed, want internetten op de N82 gaat prima) probeer, krijg ik niks binnen.. Vervolgens krijg ik een timeout te zien omdat er te lang geen verbinding gemaakt kan worden. @home webmail lukt niet maar ook Gmail op mijn email binnenhalen via imap lukt niet ( ook alles goed ingesteld , via wifi geen probleem)..
Ik heb dus het idee dat het niet aan de instellingen ligt maar aan mijn telco ( Hi prepaid).. Geen idee echter wat het zou kunnen zijn. Mijn internettoegangspunten werken en heb ook al een kopie daarvan gemaakt en de proxyinstellingen verwijderd (had ik als tip te horen gekregen)...
Ben toch wel beneiuwd of er meer mensen zijn die met hun HI (prepaid) abonnement ook geen webmail kunnen binnenhalen, of dat er mensen zijn die dat wel kunnen en hoe ze dat dan gedaan hebben.
Ik heb dus het idee dat het niet aan de instellingen ligt maar aan mijn telco ( Hi prepaid).. Geen idee echter wat het zou kunnen zijn. Mijn internettoegangspunten werken en heb ook al een kopie daarvan gemaakt en de proxyinstellingen verwijderd (had ik als tip te horen gekregen)...
Ben toch wel beneiuwd of er meer mensen zijn die met hun HI (prepaid) abonnement ook geen webmail kunnen binnenhalen, of dat er mensen zijn die dat wel kunnen en hoe ze dat dan gedaan hebben.