Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PHP+SQL] mysql_fetch_array toont geen gegevens meer

Pagina: 1
Acties:

• Genosha
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 21:22
Sinds ik mijn SELECT query heb aangepast met een JOIN toont hij geen gegevens meer die ik oproep met een mysql_fetch_array, ook werkt _assoc niet om het probleem te verhelpen.

Mijn query:
$query_pagina = "SELECT * FROM klikker JOIN producten ON klikker.product_id = producten.id ORDER BY klikker.klik_id DESC LIMIT 1";
$pagina = mysql_query($query_pagina);
$arr_teller = mysql_fetch_array($pagina);

En vervolgens bijvoorbeeld:
$naamprod = $arr_teller['naamprod'];

Deze worden opgeroepen in een echo:
echo '<div class="product_kop">'.$naamprod.'</div>';

Voordat ik de JOIN in de query stopte haalde hij de gegevens wel op, en het script lijkt ook te werken, hij voert namelijk niets uit wanneer dingen twee keer voorkomen.

phpMyAdmin geeft aan dat er 0 rijen zijn, maar mysql_num_rows($result) geeft aan dat er 1 rij is.

Iemand een idee wat ik fout doe, of wat er fout gaat?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zorg eerst eens dat de query werkt in PHPMyAdmin/oid, dan pas kan je verder gaan met de PHP.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Simpel gevalletje bij alle mysql_* functies alle fouten compleet negeren. :z Komt er wel een resource terug, zo nee, wat is dan de mysql_error() etc. etc.

{signature}

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:24

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

phpMyAdmin geeft aan dat er 0 rijen zijn
Lijkt me nogal een duidelijk geval ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Genosha
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 21:22
Tja... foutje ^^;;

Nu heb ik mezelf alleen een nieuw probleem gecreeerd, hoe krijg ik in godsnaam mijn product id in mijn klikker tabel voor hij mijn $_GET script uitvoert en het laatste record +1 doet.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Genosha schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:01:
... hoe krijg ik in godsnaam mijn product id in mijn klikker tabel voor hij mijn $_GET script uitvoert en het laatste record +1 doet.
Dan moet je even met je voet een ferme tik tegen de syntax parser aangeven om zodoende je response in te regelen.

Maw: Ik kan er geen chocola van maken. Zorg eerst maar dat je weeet waar die klepel hangt. ;)

{signature}

Pagina: 1