Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Mce Dvd Gallery

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben sinds kort overgestapt op vista ultimate. Voor de Mediacenter optie
nu heb ik al gelezen dat je als je de dvd gallerij wil hebben dat je dan een registry tweak moet doen. En dat werk(te) echter na een aantal windows update's en rebooten is de dvd gallery compleet verdwenen.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Tnx alvast

Maarten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:51:
[...]
dat werk(te) echter na een aantal windows update's en rebooten is de dvd gallery compleet verdwenen.
Bedoel je dat de registry key weg is?
Hier werkt die reg entry nog steeds. Wat is nu concreet je probleem dan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn pc opnieuwe geinstalleerd.En die reg key ingevoerd en dan open ik media center en dan heb ik de map gallery erbij staan. Maar dan na een reboot en/of update is die map spontaan weg

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar is die registry key dan ook weg? :)

Worden je wijzigigen in de registry uberhaupt wel netjes opgeslagen (testen door een tijdelijke registry entry aan te maken en zien of deze blijft - uiteraard wel onder Admin rechten doen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik gemaake en die blijft ook staan en uiteraard heb ik ook de wijziging gemaakt onder mijn admin account

By the way ik ga er wel remote op ( www.logmein.com)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 16:03 . Reden: xtra info ]