Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met Remote Web Workplace op onze SBS2003 SP2 server. Niemand kan inloggen op de RWW pagina. Er komt een melding met "The user name or password is incorrect". Als username heb ik DOMEIN\gebruiker en het wachtwoord is goed.
Deze gebruiker is ook lid van de Remote Web Workplace groep en ik heb ook de CEICW wizard al gedraaid. Maar voor elk account krijg ik deze melding. Ook het DOMEIN\Administrator account kan niet inloggen.
Hoe kan ik het toch voor elkaar krijgen om in te loggen?? Ik heb het volgende al geprobeerd:
- CEICW draaien
- Gebruiker toevoegen aan de RWW groep
- Met de Change Permission wizard rechten toevoegen
- Kijken of .Net2.0 enabled is
- Rechten op de Temporary ASP.Net\remote directory controleren
- Poort 4125 geforward
Wat zou er nog mis kunnen zijn??
Echange web access werkt trouwens wel!
Ik heb een probleem met Remote Web Workplace op onze SBS2003 SP2 server. Niemand kan inloggen op de RWW pagina. Er komt een melding met "The user name or password is incorrect". Als username heb ik DOMEIN\gebruiker en het wachtwoord is goed.
Deze gebruiker is ook lid van de Remote Web Workplace groep en ik heb ook de CEICW wizard al gedraaid. Maar voor elk account krijg ik deze melding. Ook het DOMEIN\Administrator account kan niet inloggen.
Hoe kan ik het toch voor elkaar krijgen om in te loggen?? Ik heb het volgende al geprobeerd:
- CEICW draaien
- Gebruiker toevoegen aan de RWW groep
- Met de Change Permission wizard rechten toevoegen
- Kijken of .Net2.0 enabled is
- Rechten op de Temporary ASP.Net\remote directory controleren
- Poort 4125 geforward
Wat zou er nog mis kunnen zijn??
Echange web access werkt trouwens wel!
Hail to the king baby!