Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp] quick launcher gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een fullscreen / shell applicatie als vervanger van snelkoppelingen / startbalk.

Afbeeldingslocatie: http://www.thijmenhendrikx.nl/uploaded/programmagezocht.PNG

Dit idee eigenlijk.

Ik heb zelf al veel gezocht op google en got maar kom alleen maar programma's tegen als RK Launcher wat dus niet mijn behoefde vervult. Op got kom ik heel veel kiosk tegen voor Internet Explorer en Mozilla en Opera maar is ook niet wat ik zoek

Wat moet het dus doen:

Bovenaan buttons, instelbaar op een .exe zodat wanneer je het programma hebt gestart kan snel kan switch door een button bovenaan de klikken. Er moeten dus 3 apps ingesteld kunnen worden en gekeken worden of ze al gestart zijn, zoja aan de onderkant weergeven.
Hoop dat iemand voor mij een idee heeft of de juiste richting op kan schoppen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dus je wilt in feite een soort van kioskmodus draaien? Kijk eens naar http://www.provisio.com/en-US/Default.aspx .

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom vervult RK Launcher niet je behoefte?

Oftewel, ik mis een beetje wat je expliciet zoekt wat de al gevonden oplossingen niet bieden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik wil een soort kioskmodus maar niet met websites maar lokale programma's draaien. Zal me eens verder verdiepen in sitekiosk dacht dat het namelijk alleen voor websites was bedankt voor de tip!

RK Launcher is een mooi programma dat je voorziet van een snel menu instelbaar enzovoorts maar ik heb applicaties die in fullscreen mode draaien en dan valt de launcher weg. De launcher moet ten alle tijde beschikbaar zijn, maar zelf in IE7 met F11 (fullscreen) is de launcher al niet meer zichtbaar.

Het mag ook een taakbalk zijn zonder start menu waarmee je programma's kan switchen zorg ik er zelf wel voor dat de programma's automatisch opstarten bij de computer dus een soort button lijst met active programma's.

Het dicht zetten van het systeem nog even daar gelaten want daar zijn genoeg andere dingen voor (tweakUi, sharedaccess enzo).

Alle gevonden oplossingen van kunnen dit niet. Kan wel een lijstje maken met de dingen die ik al gevonden en uitgeprobeerd heb maar is best een was lijst...

[ Voor 15% gewijzigd door Oid op 08-10-2008 14:26 ]

Verwijderd

Ik weet dat het waarschijnlijk niet in JOUW behoefte voorziet, maar een programmatje waar ik ondertussen niet meer zonder kan is Bayden Slickrun.