Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Had met aspi driver te maken...
Ik had een update van die driver eroverheen gezet en dat mag kennelijk dus niet...
Ik had een update van die driver eroverheen gezet en dat mag kennelijk dus niet...
Euhhhh, vergeet ff dat er staat dat het aan de aspi drivers ligt. Ik heb het bu weer...
Als ik een cd aan het kopieren ben, dan valt na een minuut of 2 de internet / netwerk verbinding uit. Tenzij ik vanaf mijn computer een mp3-tje afspeel vanaf een computer op het netwerk.
Kan ik dit ook op een andere manier voorkomen? Is er een optie die ik kan instellen (Enable time out op 0 zetten ofzo???)
PLaatje:
Mijn compu Komt internet op binnen('Baas')
Andere coputers ('werknemers')
De internetshare verbinding is standaard van win2k
Als ik een cd aan het kopieren ben, dan valt na een minuut of 2 de internet / netwerk verbinding uit. Tenzij ik vanaf mijn computer een mp3-tje afspeel vanaf een computer op het netwerk.
Kan ik dit ook op een andere manier voorkomen? Is er een optie die ik kan instellen (Enable time out op 0 zetten ofzo???)
PLaatje:
Mijn compu Komt internet op binnen('Baas')
Andere coputers ('werknemers')
De internetshare verbinding is standaard van win2k
Verwijderd
Probeer eens een 1.44Mb floppy te formatteren of kopieren of zo op die share pc... Als dan de connectie ook wegvalt, dan staat je time-out inderdaad behoorlijk te snel.
Maar waar kan ik dat instellen dan?