Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ja 
Ik heb laatst weer met AntonT overlegd, hij heeft ze besteld.
Door de betaaldatum die iets is verschoven is de uiteindelijke datum voor het uitgeven van de casebadges dus ook verlaat
De verw8ing is nu dat ze in de 1e of 2e week van maart komen. We zullen er dan alles aan doen om ze zo snel mogelijk te versturen....
Voor meer vragen: meel naar casebadges@b-rietveld.tmfweb.nl
Ik heb laatst weer met AntonT overlegd, hij heeft ze besteld.
Door de betaaldatum die iets is verschoven is de uiteindelijke datum voor het uitgeven van de casebadges dus ook verlaat
De verw8ing is nu dat ze in de 1e of 2e week van maart komen. We zullen er dan alles aan doen om ze zo snel mogelijk te versturen....
Voor meer vragen: meel naar casebadges@b-rietveld.tmfweb.nl
Trouwens, ik heb wel betaald, kan jij me vertellen of het geld is aangekomen? want ik heb nooit een bevestigingsmail gehad namelijk. ik had bestelling nummertje 95.
thnx
thnx
Ikke ben nog erger ikke heb nog niet betaald 
kan ikke nog betalen of ben ikke nu echt te laat?
kan ikke nog betalen of ben ikke nu echt te laat?
By ikke geschrijft
Ja, iedereen kan nog gewoon betalen. We hebben er toch l besteld en moeten ze toch kwijt 
(Of ik heb binnenkort een leuke zijkant vna me computer
)
(Of ik heb binnenkort een leuke zijkant vna me computer
Verwijderd
Shit heb ik ff pech:`(, ben ongeveer vanaf de eerste week van maart 4 maanden het land uit!!
owkeeejj. het is nu de tweede week van maart... wanneer ken ik de bedges in me brievenbus vinden? of zijn ze ervan op wintersport
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik zag B-Force wel lopen met z'n snowboardjeOp vrijdag 09 maart 2001 11:09 schreef CAP-Team het volgende:
owkeeejj. het is nu de tweede week van maart... wanneer ken ik de bedges in me brievenbus vinden? of zijn ze ervan op wintersport
Verwijderd
Ik ben ook reuze benieuwd wanneer ze eindelijk komen. Ik heb dan wel geen bevestiging gehad dat ik had betaald maar ik verwacht toch wel elk moment dat ik m'n casebadges binnenkrijg.
wanneer worden we weer op de hoogte ingelicht?
(uiterlijk nog 5 dagen tot impact
)
wanneer worden we weer op de hoogte ingelicht?
(uiterlijk nog 5 dagen tot impact
Ik heb vandaag het bericht gehad dat ik ze de 19e of 20e in huis heb. De proefdruk is erg positief te noemen. Daarna gaan er 2000 diezelfde dag door naar B-Force, die het dan verder verstuurt.
Ik houd zelf 1000 badges achter op naam van Tweakers.net, die dus nog besteld kunnen gaan worden. (ben bezig met een winkelprutselidee
)
Ik houd zelf 1000 badges achter op naam van Tweakers.net, die dus nog besteld kunnen gaan worden. (ben bezig met een winkelprutselidee
dan kun je mooi de t-shirt erbij stoppen (in dat winkelidee dan)
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Die Keesbedjes mogen wel eens komen, me computer wordt steeds minder mooi
. 0wja B-Force teamleden gratiz toch he
(ai heb al betaald
)...Khoop ze binnenkort te krijgen iig.
ennuh T-Shirts? (zie post hierboven, ben beeje lui en ga niet quoten....)
ennuh T-Shirts? (zie post hierboven, ben beeje lui en ga niet quoten....)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Pagina: 1