Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 12:36
Gegroet,

vriendin van me had deze vraag: ze heeft een oude Iphone, 2G. Ze heeft een apart programma geinstalleerd om video's mee te maken. Deze gooit de video's echter niet in de standaard map die ze kan gebruiken met het standaard programma om foto's en muziek enzo van en naar je pc te zetten.

Oftewel, ze moet 'm gaan verkennen in windows om die map te vinden op de telefoon. Echter, hoe doen we dat? Als ze 'm aansluit dan herkent windows XP namelijk alleen de camera. En we komen met geen mogelijkheid gewoon in de telefoonmappen zelf.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 08:57
Met de iPhone 3G (en op OS X, maar dat werkt volgens mij ook zo onder Windows) kun je de video, mits in het juiste formaat, vanuit de Finder (Mac) of Verkenner (Windows) in een geopende sessie an iTunes slepen. De video wordt dan in de collectie van iTunes opgenomen. Daarna de iPhone synchroniseren met iTunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
vtpeters schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:21:
Met de iPhone 3G (en op OS X, maar dat werkt volgens mij ook zo onder Windows) kun je de video, mits in het juiste formaat, vanuit de Finder (Mac) of Verkenner (Windows) in een geopende sessie an iTunes slepen. De video wordt dan in de collectie van iTunes opgenomen. Daarna de iPhone synchroniseren met iTunes...
Jou oplossing is om video's van de computer op de iphone te plaatsen, terwijl het juist volgens mij de bedoeling is om videos vanaf de iphone op de computer te plaatsen.

Er is in de appStore een applicatia genaamd 'Air Sharing' wat het mogelijk maakt om je iPhone via het netwerk (als een share) te benaderen. Deze applicatie is een tijdje gratis geweest, maar denk dat hij nu weer wat geld kost.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
volgens mij word er hier een jailbreak app bedoelt.
dan zou je via sftp naar je iphone moetten.
zou je in het jailbreak topic moetten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programma's als air sharing geven volgens mij geen toegang tot het complete bestandssysteem, maar maken hun eigen en geven daar toegang tot. om bij het complete bestandssysteem te kunnen moet je volgens mij je iphone jailbreaken