Abit KT7A Raid en ECC niet werken BEEEEEEP

Pagina: 1
Acties:

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Topicstarter
Een goeie dag allen
Ik heb al een weekje of wat onderstaande (zie mijn sign) configuratie met 128Mb pc100 geheugen draaien, en sinds gisteren ben ik in het geile bezit van het geheugen 8-)
Vandaag thuis gekomen en meteen proberen, hop alles erin, 512 op bank 1 en de anderen op 2 en 3
Tijdens het opstarten hoor ik de schijf opspinnen, dan even niks en dan een lange BEEP, die zich ettelijke malen blijft herhalen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Als ik het gewone pc100 geheugen zonder ecc erin stop dan start ie gewoon op, maar niet met dat vette geheugen.

Ik heb deze site al bekeken
http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm maar kan niet wijs worden of het nou wel of niet aan me memory ligt, volgens die site moet het gewoon werken maar zal het zich niet gedragen als ecc geheugen.
Wie weet raad :? :?

{edit} type foutje

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• BYM

BYM

Topicstarter
Niemand enig idee??
Hmzz jammer dan ;(

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

volgens mij ondersteunt de abit kt7a ecc modules niet, al ben ik hier niet zeker van.

Verwijderd

Helaas ondersteund dit bord geen ECC, ook geen reg. dimm....dus helaas :'(

• BYM

BYM

Topicstarter
Dus ECC gaat niet werken, das een feit, maar wat ik uit jouw woorden begrijp NEWT is dat dus ook de reden dat ie helemaal niet aangaat |:( |:( |:( |:(

Wel balen, ik krijg vandaag twee non-ECC 256 modules, hopen dat die heel zijn dan heb ik in ieder geval 512 Mb geheugen.
Thanks 4 the reactions