even een vraagje over het fahcore syndroom...ik heb geen problemen met dit filetje en het bijbehorende console te verwijderen..echter blijft hier een map staan met nog wat files die mij in beginsel niet veel interesseren maar ik toch liever wil verwijderen..deze zitten in de map waar fahcore en de console zelf ook in zaten, nl.:
WINDOWS\Maximize CPU Utilization
daar zit 1 map in met de naam work en 3 andere files:1 index.html: Myfolding (..goh), een .dat file, genaamd queu, een notepad bestand, genaamd unitinfo...
in die map (work) zitten enkele eng / dat / sta / xyz / inp / top files
zou ik deze gewoon kunnen verwijderen? ik wil eigenlijk de gehele map verwijderen maar mijn kennis is te ontoereikend om te beoordelen of dit gepaard met toekomstige problemen gaat..
alvast vriendelijk dank voor het antwoord (mist onderbouwd).
WINDOWS\Maximize CPU Utilization
daar zit 1 map in met de naam work en 3 andere files:1 index.html: Myfolding (..goh), een .dat file, genaamd queu, een notepad bestand, genaamd unitinfo...
in die map (work) zitten enkele eng / dat / sta / xyz / inp / top files
zou ik deze gewoon kunnen verwijderen? ik wil eigenlijk de gehele map verwijderen maar mijn kennis is te ontoereikend om te beoordelen of dit gepaard met toekomstige problemen gaat..
alvast vriendelijk dank voor het antwoord (mist onderbouwd).