Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Stuque™] Geen mail van Tweakblog?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Kan het zijn dat ik geen mail meer krijg van tweakblogs als er reacties geplaatst worden? Ik heb ze altijd gehad, maar sinds vandaag komen ze niet meer aan terwijl er wel degelijk nieuwe reacties zijn. Ik heb de "email bij reactie"-instelling gecontroleerd en gecontroleerd of ik überhaupt nog mail krijg en beide is in orde. Zou het aan de andere zijde kunnen liggen?

Then again; ik weet niet of het batched verstuurd wordt en besef nu pas dat ik misschien een tikkie vroeg ben met dit topic :X Ik meen toch altijd 'meteen' mail te hebben gekregen.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 07-10-2008 19:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Laat maar, ben er al achter...

De forward werkt niet:
<rob@somedomain.nl> (expanded from <robiii@tweakers.net>): host
somedomain.nl[62.x.x.x] said: 550 5.7.0 Your server IP address is in
the VirBL database, bye (in reply to RCPT TO command)
Dus de T.net mailserver(s) staat in de blacklist... Misschien iets om even naar te kijken.
Please note that if you are listed, you will automatically be delisted if we haven't seen a virus for 24 hours. So if you fixed the problem, you will automatically disappear from this list.

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 07-10-2008 19:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mjah, laten we het maar niet over die dnsbl hebben }:|

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Is 'ie zo slecht/onbetrouwbaar dan of...?
Ik heb 'm nu in elk geval aan mijn kant uit de dnsbl lijst gehaald en het werkt weer :Y)

Over mij

Dit topic is gesloten.