Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb een dilemma.

Ik heb een nieuwe BB Bold opgehaald vandaag, na een ruiling.
Ook deze heeft wat gedonder met het display. Ligt toch niet helemaal recht erin.

Nu heb ik eens het E90 topic doorgelezen, en het is toch ook echt een mooi toestel.

Wat me wel enorm boeit aan de Bold is het mooie display, compacter dan de E90 in omvang enz.

Wat is een verstandige keuze?

Wat zou je zelf kiezen?

Voordeel van de E90 vind ik de bouwkwaliteit, mooi afgewerkt, en het grote binnendisplay.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb een E90 gehad, die steek je niet zomaar in je broekzak, daarom heb ik hem weer verkocht.
Verder wel een mooi toestel, snel, goede accu en GPS.

Als formaat geen probleem is dan zou ik voor de E90 gaan.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Bierkameel schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:12:
Ik heb een E90 gehad, die steek je niet zomaar in je broekzak, daarom heb ik hem weer verkocht.
Verder wel een mooi toestel, snel, goede accu en GPS.

Als formaat geen probleem is dan zou ik voor de E90 gaan.
En wat zijn jouw verdere argumenten daarvoor, als ik zo eens ff mag vragen ?

De Bold is nieuwer, maar ok...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid kunt lezen, zijn 'welke kan ik het beste nemen'-topics hier niet gewenst. De een zal je een BB aanraden terwijl een ander je juist een E90 aanraadt, beiden met goede argumenten en dezelfde overtuiging. Kijk eens rond op GoT, zoek wat met Google en maak een keuze.

Succes met je keuze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.