Vraag "twee Europeanen aangeklaagd wegens dos-aanval in VS"

Pagina: 1
Acties:

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
nieuws: Twee Europeanen aangeklaagd wegens dos-aanval in VS

Mogelijk toon ik hiermee mijn onwetendheid, maar moet hier niet op zijn minst DoS staan in de titel? Ik weet dat er een (omstreden) hoofdletterbeleid is, maar het verschil tussen DOS en DoS kan toch van belang zijn. Een DOS 3.3 aanval is niet echt gevaarlijk :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wij maken inderdaad onderscheid tussen DOS en dos, vandaar dat we het in de titel over dos hebben :). Het hoofdletterbeleid staat hier buiten. Als we het over DOS hadden gehad, hadden we immers DOS geschreven aangezien dit een afkorting van een eigen naam is met minder dan vier letters.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:24:
Wij maken inderdaad onderscheid tussen DOS en dos, vandaar dat we het in de titel over dos hebben :). Het hoofdletterbeleid staat hier buiten. Als we het over DOS hadden gehad, hadden we immers DOS geschreven aangezien dit een afkorting van een eigen naam is met minder dan vier letters.
Sorry, maar dan is DoS toch correct en dos incorrect? Het gaat tenslotte om een Denial of Service, en de afkorting is DoS, niet dos.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.