Verwijderd
Ik dacht het niet, ik ga mijn illegale speeltje uit Duitsland niet nog eens doorverkopen!!
Bel UPC ofzo die hebben er vast wel een...
kut dat zou ik ook wel willen, een extra com21 modem om vanbinnen eens te tweaken!
Advanced sheep-counting strategies
ja hey ik wil geen nieuwprijs betalen natuurlijk anders kocht ik er wel 1 bij mijn eigen provider duh
Vraag gewoon aan een vriend of hij een inbraakje in scene wil zetten. 
Moet je kijken hoe snel je een modempje hebt.
Moet je kijken hoe snel je een modempje hebt.
Ik ook niet
Misschien bellen naar de importeur van die kastjes.
Die dingen zullen toch ook wel ergens los te koop zijn. Misschien wel duitsland zoals iemand het hierboven het al over had.
Misschien bellen naar de importeur van die kastjes.
Die dingen zullen toch ook wel ergens los te koop zijn. Misschien wel duitsland zoals iemand het hierboven het al over had.
Waarom heb je er 1 nodig
?
nou mijn provider heeft verschillende abonementen en nu huur ik een modem tegen de prijs van 20 piekjes per maand.Nu wil ik een sneller abonement maar dan zonder modem huur erbij dus moet ik een modem aanschaffen..bij mijn provider zijn die nogal aan de prijzige kant dussssssss ....uitgelegd.....
En zeker ook nog klagen over je bandbreedte zekerOp donderdag 22 februari 2001 20:03 schreef timeout het volgende:
nou mijn provider heeft verschillende abonementen en nu huur ik een modem tegen de prijs van 20 piekjes per maand.Nu wil ik een sneller abonement maar dan zonder modem huur erbij dus moet ik een modem aanschaffen..bij mijn provider zijn die nogal aan de prijzige kant dussssssss ....uitgelegd.....
ik ken er een die heeft zwart op wit staan dat die com21 van hem is .
dus kreng losgehaald en een aantal interesante dingen tegengekomen , dus maar effe op et net zoeken of er meer mensen zijn die zoiets interesants zijn tegengekomen , dus maar es naar de fabrikant geprobeert ( zit blijkbaar ergens in u.s.a. ) maar de eerste vraag van hun is natuurlijk wat wil je met die info !
dus dat ding ligt nu open boven op de kast .
dus kreng losgehaald en een aantal interesante dingen tegengekomen , dus maar effe op et net zoeken of er meer mensen zijn die zoiets interesants zijn tegengekomen , dus maar es naar de fabrikant geprobeert ( zit blijkbaar ergens in u.s.a. ) maar de eerste vraag van hun is natuurlijk wat wil je met die info !
dus dat ding ligt nu open boven op de kast .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
jah ik heb er nog wel 1 over
ik weet alleen nog niet zeker of ik hem wel verkoop
email maar ff ofzow
ik weet alleen nog niet zeker of ik hem wel verkoop
email maar ff ofzow
...
ik denk dat er wel meer tweakers geintresseert zijn in dit soort experimenten!!
Advanced sheep-counting strategies
zeg raptorix je mist mijn punt.ik wil best voor meer bandbreedte betalen maar niet voor de huur van mijn modem..dus wil ik er 1 aanschaffen ,maar niet voor de prijs die mijn provider vraagt...snapie?? er komt anders boven op mijn abo voor de kabel ook nogeens 20piek p/m voor modem huur
de montuer had hem laten liggen een jaar geleden toen pakte die het mac nr niet snel genoeg hij heeft er toen en andere aangehangen en die pakte het wel ,dus weet niet wat er mee is ????
overnemen voor een prikkie lijkt mij een goed plan..als hij het voor weinig geld dan tovh niet doet..heb jij cash voor de kroeg en ik een lamme com21
ja, het is wel zo dat ik dus ook niet weet of dat ding wel goed is ,dus ik denk niet dat je er veel voor kan vragen.Wat vind je zelf??
Verwijderd
Zeker ook Zeelandnet?Op donderdag 22 februari 2001 20:03 schreef timeout het volgende:
en bij @home zit je daar alijd aan hoeveel want bij zeelandnet kun je kiezen uit een kabel 128,256,516 en 1024 abo de goedkoopste is 32 piek en de duurste door de 200 geloof ik en dat is per maand,en dan komt er nog je modem huur bij
Ik heb er nog wel eentje liggen ergens Com21, zo`n platte liggen staat wel op ibazar te koop maar kan het hier ook ff vragen als er iemand interesse heeft
Verwijderd
Volgens mij zijn die dingen gewoon te bestellen in de states....ik weet alleen niet wat ze daar kosten
ja radial2000 die heb ik gezien en ik heb je er over gemailt ...........antwoord te duur voor zo'n 2e hansje g.o.d. weet wat er mee aan de hand is
Verwijderd
Nope..Op donderdag 22 februari 2001 19:09 schreef timeout het volgende:
je hebt zeker geen adresje meer van dat illegale zaakje van je
hahaha timeout
iets teveel gedronken?!?
was jij dat tsjaa hij is gewoon goed heb hem 2 mnd gebruikt bij <==@home==> ben toen verhuisd en had er niks meer aan omdat hier nu eenmaal sjellow zit en kreeg weer gratis modem erbij maar ja anders gooi ik hem er zelf nog wel een keertje bij heb nog wel paar ip nr`s over waar ie op kan lopen
iets teveel gedronken?!?
was jij dat tsjaa hij is gewoon goed heb hem 2 mnd gebruikt bij <==@home==> ben toen verhuisd en had er niks meer aan omdat hier nu eenmaal sjellow zit en kreeg weer gratis modem erbij maar ja anders gooi ik hem er zelf nog wel een keertje bij heb nog wel paar ip nr`s over waar ie op kan lopen
Time Out, koop jij nou maar lekker die kabelmodem gewoon bij Zeelandnet, ik noem een aantal voorbeelden.
-Je koopt nu een kabelmodem met een (voor Zeelandnet) onbekend Mac adres, dit moet zeelandnet doorvoeren in hun kabelmodem bestand. (Kosten hiervan zijn geloof ik zelfde als aansluitkosten (100 pieken dus))
-Als Zeelandnet het MAC-adres niet vertrouwd en ie staat als gestolen/verduisterd te boek, dan sluiten ze 'm niet voor je aan, en schiet je nog geen ene reet op.
Wil je 'm echt zow graag 2e hands, koop 'm dan van iemand UIT ZEELAND die 'm gekocht heeft van Zeelandnet, en die de factuur van KOOP aan jouw kan laten zien.
Zorg niet dat je per ongeluk een huurmodem koopt want dan krijg je ook gezeik met aansluiting...
Suc6
-Je koopt nu een kabelmodem met een (voor Zeelandnet) onbekend Mac adres, dit moet zeelandnet doorvoeren in hun kabelmodem bestand. (Kosten hiervan zijn geloof ik zelfde als aansluitkosten (100 pieken dus))
-Als Zeelandnet het MAC-adres niet vertrouwd en ie staat als gestolen/verduisterd te boek, dan sluiten ze 'm niet voor je aan, en schiet je nog geen ene reet op.
Wil je 'm echt zow graag 2e hands, koop 'm dan van iemand UIT ZEELAND die 'm gekocht heeft van Zeelandnet, en die de factuur van KOOP aan jouw kan laten zien.
Zorg niet dat je per ongeluk een huurmodem koopt want dan krijg je ook gezeik met aansluiting...
Suc6
20*350ZO45°
Was ik ook van plan..maare ik kom weleens zeeuwse tweakers tegen hiero dus dacht ik het proberen waard toch
Ook al werkt zo'n modem niet het is toch leuk om er mee te tweaken toch:? Ik huur nu een modem en met dit modem kan ik ook verschillende i.p. adressen krijgen op ieder moment van de dag ,dus ik denk dat ik wel weet waar ik mee bezig ben :?Toch bedankt voor je reactie;)
Pagina: 1