Toon posts:

SoF MP 2 PC's achter 1 router werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn broertje speelt de hele tijd SoF en ik dacht ik ga ook ff kijken. 1 potje konden we samen multiplayeren, maar op een gegeven moment knikkerde ie me eruit. nou ben ik niet echt een techie, maar ik heb wat rondgezocht op inet. het komt dus wss doordat we maar 1 ip adres naar buiten hebben, nml die van de router.

dit probleem hebben we altijd, ook met de 2 ps2's. 1 potje kunnen we spelen daarna werkt het nooit meer.
dat hadden we met doom op de pc, maar ook met ps2 spellen als test drive. het vreemde is dat sommige ps2 spellen wel weer werken zoals socom en battlefield.

is er een manier om hier omheen te komen? portforwarding? DMZ? ik roep maar wat termen die ik langs hoorde komen. of is de enige oplossing een 2e inet abbo te nemen (gaat dus niet gebeuren).

er zijn toch vast wel meer mensen op deze aardkloot die met meerdere pc's samen gamen/? of kan dat dan echt alleen op LAN?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Ik weet niet wat voor spellen je speelt op je pc maar ik heb dat probleem ook met warcraft3.
de oplossing voor mij is gewoon 2spellen kopen,oftewel met 2 account's op internet.dat zou moeten lukken
2e zou kunnen zijn dat dus de router niet goed geconfigureert is, port forwarden zou een goede optie kunnen zijn, er zwerft hier in problemen en vragen of in games discussie een topic rond waar alle poorten enzo opgenoemd worden voor bepaalde spellen.
dus daar zou ik ff naar zoeken.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Met Soldier of Fortune, en ongetwijfeld veel meer spellen, kan je op een server niet met dezelfde 'key' spelen. Dus óf twee keer het spel kopen óf niet op één server spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door _the_crow_ op 08-10-2008 23:00 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik meot bekennen dat dit spel een backup is.

alleen die ps2 spellen zijn wel nieuw en origineel, maar dat zal wel weer anders liggen omdat dat een console is waar je weinig aan kunt doen.