Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• forzaola01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-06-2016
Ik moet een presentatie geven aan een groep sales mensen Wat beheer precies inhoud.
Presentatie is bijna klaar maar nou ben ik nog opzoek naar een goeie oneliner. Wat is Beheer?

Iemand nog een goeie?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 15:41
forzaola01 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:12:
Ik moet een presentatie geven aan een groep sales mensen Wat beheer precies inhoud.
Presentatie is bijna klaar maar nou ben ik nog opzoek naar een goeie oneliner. Wat is Beheer?

Iemand nog een goeie?
Begin maar eens met ons uit te leggen wat je nu precies wil beheren. De koffiemachine?

• forzaola01
Invisible_man schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:13:
[...]

Begin maar eens met ons uit te leggen wat je nu precies wil beheren. De koffiemachine?
Sorry had ik er even bij moeten zeggen.
Combinatie van systeem, netwerk en werkplek beheer.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

'Een beheerder is als een vuilnisman, als hij zijn werk goed doet ziet niemand hem staan en vinden ze het zonde van het geld..
Maar zodra hij zijn werk niet goed doet en het een stinkende bende word, schreeuwen dezelfde mensen moord en brand'

Weet alleen niet of je daar vrienden mee gaat maken.. maar het is wel een waarheid als een koe...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 08:10
ToolkiT schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:22:
'Een beheerder is als een vuilnisman, als hij zijn werk goed doet ziet niemand hem staan en vinden ze het zonde van het geld..
Maar zodra hij zijn werk niet goed doet en het een stinkende bende schreewen dezelfde mensen moord en brand'

Weet alleen niet of je daar vrienden mee gaat maken.. maar het is wel een waarheid als een koe...
Offtopic: Een geweldige metafoor is dit _O-
Maar ik denk dat dit inderdaad niet gewaardeerd wordt als je dit in je presentatie zet. :D

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Reinier

\o/

Een beheerder is iemand die geen zak te doen heeft als hij de boel goed geregeld heeft :)

• forzaola01
Maar zodra hij zijn werk niet goed doet en het een stinkende bende schreewen dezelfde mensen moord en brand'

Daarom maar wel een errug goeie!!!! _/-\o_

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:23
beheerders : wij zijn de digitale uitsmijters, we voorkomen problemen en lossen problemen op een adequate manier op :P

ok. niet zo heel sterk :(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een beheerder is als een manager. De manager moet toezicht houden over zijn afdeling, dat een ieder goed zijn werk doet en correct. Ze zorgen voor overzicht, stabiliteit en reageren snel en accuraat bij problemen. Een beheerder doet dit enkel met PC's :D

Grote verschil, managers verdienen meer geld :(

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2008 10:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 13:21

ralpje

Deugpopje

SinergyX schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:33:

Grote verschil, managers verdienen krijgen meer geld :(
Fixed :7

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

forzaola01 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:12:

Iemand nog een goeie?
Ik zou eens [google=BOFH] ;)

Professionele website nodig?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Ik beheerde thuis laatst mijn m&ms nog en rangschikte ze op kleur.

Volgende keer ga ik dat wel managen aangezien, als ik dat lees, dat meer oplevert.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:00

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Maar zodra hij zijn werk niet goed doet en het een stinkende bende word, schreeuwen dezelfde mensen moord en brand'

Een vuilnisman ruimt rotzooi op, een goede beheerder voorkomt met preventief beheer de rotzooi....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Question Mark schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:20:
[...]
Een vuilnisman ruimt rotzooi op, een goede beheerder voorkomt met preventief beheer de rotzooi....
Een vuilnisman Beheerd zijn wijk en voorkomt door proactief te acteren dat het een bende wordt dit zelfde geld ook voor beheerders...

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Dit gaat nergens over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.