Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superspinnie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03-2023
Hallo,

Ik ben opzoek naar een script o.i.d. waarmee ik al mijn uitgaande mailtjes een knop mee geef onderaan het bericht. Met deze knop moet de gebruiker met 1 klik mijn email adres kunnen toevoegen aan zijn/haar adresboek.

Is hier iets voor mogelijk?

Alvast bedankt!
Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38
Je zou eens kunnen zoeken op Vcard ( Wikipedia: vCard )

Ik weet dat het met Outlook & Windows Mail (Vista) kan, maar heb geen ervaring in hoeverre het allemaal werkt bij hotmail en andere online diensten. Zou je zelf eens kunnen uitzoeken ;)

* edit, linkje > http://email.about.com/cs/oetipstricks/qt/et030102.htm

[ Voor 11% gewijzigd door Miguel op 07-10-2008 09:48 . Reden: Linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad gewoon een vcard. Een andere automatische knop is er voor zover ik weet niet.
offtopic:
Ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet. mensen die niet weten hoe een adressenboek werken, kunnen er ook geen naam uitkrijgen. En mensen die niet de moeite willen nemen om anderhalve keer de muis in te drukken om een entry te maken zullen toch niet veel naar je mailen.

Ook offtopic: ik verplaats je topic, van CSA naar OFF.

ALS je een script zou willen, zal je veel problemen hebben met het feit dat er enorm veel MUA's in de wereld zijn (of heb je het specifiek over OE6?) En dat een redelijk deel daar van nog fatsoenlijk beveiligd is tegen dit soort geintjes ook ;) Maar goed, als je een script zoekt, lijkt het me verstandig om zelf een beginnetje te maken zodat we kunnen meedenken.

IMHO: ga voor de vcards.

Edit: oeh je bent nieuw. Welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 07-10-2008 09:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)