Toon posts:

ATI catalyst center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen,

ik run xp service pack 3

ik heb een ati 9550 op agp. (rv350 -128 meg)

het probleem is het volgende.

Ik heb een ati catalyst center nodig om een aantal instellingen te kunnen doen aan mijn beeldscherm. Maar ik kan niet zomaar de laatste catalyst center installeren. Als ik dat doe dan begint mijn beeld traag te gaan bij het scrollen bijvoorbeeld. Of als ik naar het bureaublad ga , dan gebeurd de beeldopbouw heel traag.

Ik vraag me af of er mensen zijn die dit fenomeen ook hebben en kan iemand me vertellen welke ati catalyst ik moet hebben. (ik heb deze kaart gekocht rond 1 april 2005, heb ooit een catalyst diver and software geinstalleerd van rond die periode en het lukte wel. maar ik weet niet meer welke versie. en als het misgaat moet ik elke keer mijn pc herinstalleren, want als ik drivers enzo verwijder en opnieuw de oude werkende wil installeren dat heeft dit geen effect : de beeldopbouw blijft traag)

merci mensen

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
(jarig!)
heb je de laatste drivers geprobeerd?

tis wel een ouwe kaart maar ATI biedt er nog ondersteuning op.

http://ati.amd.com/support/driver.html

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deze site heeft de hele serie van huidige en oudere drivers
http://www.filehippo.com/download_ati_catalyst_xp/

Onder het tabblad technical, kan je de release datum traceren.

Probeer eens een 5.xx serie.

Verwijderd

Topicstarter
merci mensen,

jaja de nieuwe drivers werken wel maar als je er een catalyst overzet lijkt het fout te gaan

merci haaglander, ik ben de 6.5 aan het downloaden, want ik dacht dat het minstens een versie 6 was (ooit heeft het gewerkt met een lage versie).

dankjewel

Verwijderd

Topicstarter
dat is niet gegaan,
de 5.12 versie, wel,

had direct je voorstel moeten volgen
merci haaglander

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

KneoK

Not in a million lightyears

Oef, 5.12 is wel een heel oude driver. Kun je niet gewoon een van de laatste driver-only pakketjes installeren en dan met Ati Tray Tools de boel regelen ? Da's gewoon een klein progje (neemt veel minder ruimte in dan CCC van Ati) wat in je taakbalk komt te staan waarmee je zo'n beetje de volledige functionaliteit van het CCC overneemt.
Pagina: 1