Toon posts:

[mail] 370 vensters sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
in een onhandige actie heb ik iets van 370 mailtjes open staan op mijn macbook. |:( }:O deze wil ik graag allemaal in een keer sluiten omdat ik anders niet genoeg tijd heb om ze te sluiten :+

heeft iemand een tip om deze vensters snel te sluiten?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Geen idee wat het op een Mac is (appeltje W?), maar gewoon iets a-la Alt-F4 / Esc / whatever inhouden? Of gewoon effe rebooten?

3 sec googlen: http://support.apple.com/kb/HT1343
Command-W Close Window
Option-Command-W Close all Windows

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 06-10-2008 23:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-02 15:32
apple-q en mail opnieuw opstarten.

|>

Verwijderd

Topicstarter
command + q resulteerd in een stop maar bij een herstart van de app begint het weer opnieuw.
command + option + w resulteerd in veel beloven maar niets doen door de zware belasting :S

EDIT: uiteindelijk wou command + option + w werken :D

dank u!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 23:40 . Reden: macbook deed het weer ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een commando + option doet meestal die actie, maar dan op alle items. In dit geval het sluiten van een venster (command + w) op alle vensters (command + option + w).

Maar zoals RobIII al aangeeft is dit met een beetje Google ook wel makkelijk te vinden. Zou je misschien de volgende keer eerst zelf willen zoeken :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.