Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] forwarden van een DM

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Ik zou een DM graag kunnen forwaren (oftewel - iemand extra in een discussie uitnodigen) :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hoeveel heb je daarvoor over? :P

Intentionally left blank

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Ik zal ter compensatie in de beta test van new-GoT layout v2 van september 2008 een aantal bugs voor je zoeken :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Pfft, daar zitten helemaal geen bugs meer in!!!111 :+

Intentionally left blank

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
De betatest is dan ook voorbij, dus je moet meer denken aan al die mooie bugs die ik voor je gevonden had :)

Verwijderd

We hebben een redelijk spammende DM thread lopen voor het "irc.tweakers.net #bsmfh dinner date voor IRC idlende nerds" evenement en als ik er nu iemand bij wil sleuren moeten we helemaal opnieuw beginnen met die ééne persoon erbij. Dat vind ik veel werk en dat zou ik graag voor mij vereenvoudigd zien door een ander daar veel werk aan te laten hebben :+

Het zou gaaf zijn als iemand (desnoods de startende poster?) mensen kon toevoegen aan de thread zodat die het hele stuk kunnen lezen. Ik hoop maar weet natuurlijk niet zeker dat dit een haalbare kaart is.

Welke devver maakt ons blij?
Ik heb er wel een uitnodiging voor over naar het "irc.tweakers.net #bsmfh dinner date voor IRC idlende nerds" evenement op 10 januari voor over. Naar het schijnt komt dit de prioriteitstelling ten goede ;)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kan je voor dat soort dingen niet beter gewoon een topic in bijvoorbeeld HK openen?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een optie toegevoegd waarmee je achteraf nog mensen kan toevoegen aan een DM discussie :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.