Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printerprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• mxvb
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Een vriend van mij heeft een canon S9000.
Wanneer een printopdracht wordt gelanceerd drukt hij een paar regels af en neemt dan een volgend blad. Een foto wordt op die manier op 50 pagina's verdeeld. Als ik de printer aan een andere computer hang print hij normaal. Het besturingssysteem is XP, de driver is al vervangen zonder resultaat. Het is een probleem in alle programma's.
Wie weet waar ik dit moet gaan zoeken. Ik heb dit zelf ook ooit gehad, maar weet niet meer hoe ik het toen opgelost heb. Alles opnieuw installeren zal waarschijnlijk het probleem oplossen maar duurt wel zeer lang.

Alvast bedankt.

Marnix

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Gebruik eens drivercleaner en installeer dan eens de drivers opnieuw. Indien mogelijk verschillende driver versies proberen, zoals de meegeleverde op cd en de laatste nieuwe van de site van Canon :)

Specs

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

default page size ? wellicht fout

[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 06-10-2008 23:38 ]

Iperf

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je hier aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden onder ogen waarin uitgelegd werd dat het hier geen helpdesk is, en dat we dus verwachten dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier een topic opent - en dat dat in je topicstart terug te lezen is.

Je meldt hier niet waar je zelf al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond en hoe je verder gekeken hebt toen dat niet het gewenste resultaat gaf.

Sowieso zou ik je aanraden om de algemene forum FAQs te herlezen, het dubbel posten van topics is niet de bedoeling, je kunt je posts editen dmv het icoontje met potloodje ernaast en als iets verkeerd staat kun je dmv topicreport (handje bovenaan) aandacht van de crew erbij halen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.