Ik heb er de laatste tijd (maanden) last van dat als ik op een (naar mijn weten) willekeurige site zit dat dan soms ineens de verbinding met die site wegvalt. De linkjes werken dan niet meer en refreshen lijdt tot een time-out. Andere sites werken wel gewoon. Na een minuut of tien is alles echter weer in orde. Als ik achter een van m'n andere computers in het netwerk ga zitten dan is de betreffende site wel beschikbaar...
Het gaat om KPN IPB (goedkoopste). Ik draai Vista x64 SP1, het zou zomaar kunnen dat ik er sinds SP1 last van heb, in den beginne in ieder geval niet.
Ik had uiteraard al wel wat gelezen over UMT, die stond op 1500 en had ik teruggezet naar 1430, scheen te kunnen helpen, helaas niet bij mij dus
.
Dit is typisch zo'n sluipend probleempje waar je soms eventjes last van hebt. En net als je het probleem bent vergeten steekt het weer de kop op, heel irritant... juist omdat alleen maar eventjes hoef te wachten totdat ik verder kan.
Gelukkig heb ik er op tweakers nooit last van
Weet iemand raad?
Het gaat om KPN IPB (goedkoopste). Ik draai Vista x64 SP1, het zou zomaar kunnen dat ik er sinds SP1 last van heb, in den beginne in ieder geval niet.
Ik had uiteraard al wel wat gelezen over UMT, die stond op 1500 en had ik teruggezet naar 1430, scheen te kunnen helpen, helaas niet bij mij dus
Dit is typisch zo'n sluipend probleempje waar je soms eventjes last van hebt. En net als je het probleem bent vergeten steekt het weer de kop op, heel irritant... juist omdat alleen maar eventjes hoef te wachten totdat ik verder kan.
Gelukkig heb ik er op tweakers nooit last van
Weet iemand raad?