Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[perl]Zelf ge-BUILD module op server ISP te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 08:42
Hoi mensen,

Ik wil op de server van mn ISP de module Text::CSV_XS gebruiken om CSV bestanden mee te verwerken. Deze module is helaas niet beschikbaar. Ik heb vervolgens per mail gevraagd of het eventueel misschien mogelijk zou wezen dat men deze module zou willen installeren, maar helaas ... nee.
Geachte klant,

Helaas kunnen wij niet aan uw vraag voldoen om de Perl-module CSV_XS te installeren.

Vanwege de grote complexiteit van de webhosting platformen kunnen dergelijke installaties op de servers ongewenste situaties leveren.

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Met Vriendelijke Groet,
Zou ik deze module zelf kunnen builden op men eigen systeem(Fedora 9) en dan op de server kunnen zetten gewoon in bijv. een map genaamd modules? En kan dit met alle modules? Er is bijv. ook geen enkele module beschikbaar om iets met XML bestanden te doen. En iets met JSON ... zou ook wel aardig wezen.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit geen optie was, totdat ik dit topic tegen kwam: http://gathering.tweakers...665///perl%2Cmodule%2Cisp. Nu twijfel ik eigenlijk en wil ik graag een bevestiging of het nu wel of niet kan :?

[ Voor 10% gewijzigd door Nickname55 op 06-10-2008 18:40 ]

Euhm... \n ...

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Misschien moet je het gewoon eens proberen?

[ Voor 47% gewijzigd door eek op 06-10-2008 22:12 ]

Skill is when luck becomes a habit.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Aangenomen dat je ssh toegang tot je server hebt: gewoo effe downloaden en daarna
Bash:
1
2
3
4
perl Makefile.PL --PREFIX=KIES_JE_INSTALLATIE_PAD
make
make test
make install

klaar

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 08:42
Nee, geen ssh toegang. Ik heb het via Cgipan geprobeert. Lokaal op mn eigen systeem lukt dat leuk, op server ISP echter niet:
code:
1
/bin/sh: gcc: command not found
Dus jah... dan hou alles op lijk me zo...

Euhm... \n ...