Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf multifunction printer

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een multifunction printer, en vraag daarbij hier op het forum advies omdat ik weinig goede reviews kan vinden.

Ik ben op zoek naar een apparaat dat goedkoop is in gebruik (dus geen dure cartridges). Ik zal er voornamelijk tekstdocumenten mee printen (dus vooral zwart) en geen foto's. Daarnaast is een goede scanresolutie en kwaliteit belangrijk omdat ik soms foto's wil digitaliseren.

Heeft er iemand een een goed beeld van het aanbod die mij kan adviseren over de mogelijkheden en apparaten die aan mijn wensen voldoen?

Mvg,
Teun

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet precies welke printers aan je wensen voldoen, maar je zou kunnen zoeken in de pricewatch, en dan onder multifunctionele printers. Op deze pagina kun je aan de rechterkant je eisen nog wat aanpassen.
De prijs per pagina en scanresolutie staan hier helaas niet bij, maar de pricewatch is wel erg handig om een aantal printers zo op een rijtje te krijgen. Hierna kun je waarschijnlijk zelf nog wel op de site van de fabrikant de scanresolutie vinden, en welke toner/cartridge nodig is, en hoeveel pagina's hiermee geprint kan worden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weinig aan toe te voegen behalve de melding dat "welke ... moet ik kopen?"-topics niet echt de bedoeling zijn op GoT, want we verwachten dat je zelf inzet toont voor je een topic opent, en topics als deze zijn nagenoeg altijd voorbeelden van te weinig eigen inzet. Zo ook dit topic, je meldt doodleuk "weinig goede reviews" te kunnen vinden, maar zegt niets over waar je zocht, op welke termen, wat je wel vond en hoe je verder keek toen dat geen uikomst bood.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.