Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi,

Ik heb geinformeerd naar de prijs van een domein. www.camera.be. En de persoon die hem wil verkopen wil heir enkele duizenden euro's voor hebben. Ik heb het idee dat de persoon een slaatje eruit probeert te slaan.

Wat denken jullie wat een goede deal is voor zo een domein?

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

Spotmatic

Ken sent me

SamuraiP1zzaCat schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:44:
Hi,

Ik heb geinformeerd naar de prijs van een domein. www.camera.be. En de persoon die hem wil verkopen wil heir enkele duizenden euro's voor hebben. Ik heb het idee dat de persoon een slaatje eruit probeert te slaan.

Het is altijd wat de gek ervoor geeft. Echter voor een camerashop lijkt me een paar duizend euro een goede koop. Ik zou zo'n domein nooit voor minder verkopen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Verwijderd

Tenzij je een bedrijfsmatige instelling bent en alles ervoor overhebt om Camera.be te registreren dan is een paar duizend wel op z'n plek. Immers bespaar je jezelf een heleboel geld als je een variant bedenkt voor Camera.be.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Het is dan ook (lijkt het) een typische domein parking dienst.

Ofwel, geregistreerd om te wachten op een gek die het domein dolgraag wil hebben.

Je zal zelf moeten bedenken of het je waard is :) (kan er me wat bij voorstellen als je een flink bedrijf hebt..)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ondertussen verhoog je de waarde door er naar te linken...

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb het idee dat de persoon een slaatje eruit probeert te slaan.
Duh. Iedereen met een beetje financieel inzicht zou dat doen.
Niet nemen als je een klein bedrijf bent, of principieel tegen domeinnaamuitbuiters bent. Of een andere webnaam verzinnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

Dat is zeker een goede deal. Maar alleen als jij de intentie hebt om het domein commercieel te gaan gebruiken, die kosten heb je er zo uit. Prive uiteraard niet, waarom zou je niet iets anders kiezen...
Pagina: 1